حالام بایاون بالا جلو آزمایشگاه نشین لطفاً، احتمالاً با پری بیایم درس بخونیم
@Maheman_1925 September 2025Replying toحالام بایاون بالا جلو آزمایشگاه نشین لطفاً، احتمالاً با پری بیایم درس بخونیم
@Tears5 September 2025Replying toببخشید ولی اون مدرسه مال منم هست و حقم اینه هرجایی بخوام بگردم و ناراحتی تومهم نیست واسم
@Maheman_1925 September 2025Replying toاینکه نوتیفی بیاد یا نه رو تا تایین نمیکنیو اینکه دوست داشتنی که فقط تو حرف بود وعملش واسه یکی دیگه؟اوخی