دلیل تورمی که الان می‌بینیم، جنگ نیست بلکه سیاستهای غلط اقتصادی دولت در دی ماه سال گذشته است که با افزایش نرخ ارز باعث افزایش هزینه‌های تولید (از محل گران شدن مواد اولیۀ تولید در بورس کالا) شد و آثار آن اکنون بر سفرۀ مردم ظاهر شده است#کارشناس_اقتصادکامل برنامه 👇https://www.aparat.com/v/sch606c
6 MB
08:06 - 18 اردیبهشت 1405
Problems
Economy, business
Economic



44 Replies

@user16833072795518 اردیبهشت 1405
دولت با برنامه این کار کرد مجلس کمکش کردتیرشان در سرنگونی نظام و مملکت به سنگ خورد وگرنه مملکت الان دست آمریکا بود ....برنامه ریزی درست بود منتهی خدا چیز دیگری خواست و مردم مبعوث شدن تا ناجی وطن ‌ و انقلاب باشند

Profile picture of ‌Virgil‌
@VirgiI18 اردیبهشت 1405
زیاد چرت و پرت میگیبعد جنگ ۱۲ روزه دلار ۹۰ تومن بودتابستون که جلسه گذاشتن و ایران رو تحریم کردن دلار رفت ۱۲۰ و همینطور بالاترهمه چی رو به دولت ربط ندین یه مقدار هم به حکومت ربط بدین

Profile picture of ‌Blck Dmnd‌
@user17756571469618 اردیبهشت 1405
بعد ما ميگيم دولت كودتاگر ، ميگن نه

Profile picture of ‌Mohsen Rahimi‌
@user17727159509718 اردیبهشت 1405
علت بقول شما سیاست غلط دولت چیه ؟

@MD200018 اردیبهشت 1405
نماینده مجلس :نفت بشکه ۵۴ دلار قبل از جنگ رمضان ۱۴۰۴ به بشکه ای ۹۰ دلار به بالا رفته در بهار ۱۴۰۵ و منابع عظیم مالی آورده و ضد تحریم.اما بجای پولدار شدن، مردم ایران فقیرتر شدن و گرانی زیاد شد و تنگه پیروزی شد تنگه شکست #قحطی_مصنوعی https://virasty.com/MD2000/1778140031091811422
2 MB
م
محمد محمدی

@MD2000  •  17 اردیبهشت 1405

نماینده مجلس :نفت بشکه ۵۴ دلار قبل از جنگ رمضان ۱۴۰۴ به بشکه ای ۹۰ دلار به بالا رفته در بهار ۱۴۰۵ و منابع عظیم مالی آورده تحریم شکسته شده اما نکته عجیب این است که بجای پولدار شدن مردم ایران ،ایرانی فقیرتر و همه چیز گران تر شدهتنگه پیروزی شده تنگه شکست#جنگ_ارزی #دلار #تنگه_هرمز
2 MB

Show this thread


Profile picture of ‌میثم‌
@imeysamlw18 اردیبهشت 1405
فقط یک نفهم میتواند از ارز رانتی دفاع کندتورم الان حاصل سالها سیاست غلط دولت هاست

Profile picture of ‌پرستو سرباز مهدی (عج) 🩵🧪‌
@user17749005715018 اردیبهشت 1405
چاره ایی نیست ما هر چه قدر هم معترض باشیم صدایمان را کسی نمیشنود . همانطور که در خیابان بودیم در این 68 شب و کسی صدایمان را نشنید دشمن چندین بار نقض اتش بس را انجام داد اما دولت مردان کاری جز سکوت نکردند صبر مردم متدین و معتقد هم حدی دارد نباید انقدر سکوت کرد که جمعیت فرو بپاشد

@Andishe2018 اردیبهشت 1405
خود پزشکیان قبل از انتخابات ریاست جمهوری به صراحت گفته بود که دولت، باعث تورم و گرانیهپس ایشون وظیفه داره جلوی تورم و گرانی را بگیره اگر صداقت داره !#گرانی و تورم / خیانت است به مردم #دولت بی کفایت/ مایه ی هر شرارت#ترک فعل مسئولان/ خیانت است به ایران#وفاق_نفاق

Profile picture of ‌Truth Seeker‌
@Extinction18 اردیبهشت 1405
ببین فرزندم پول پایه سیستم اقتصادیه. شما پولت از پایه و اساس در نبود کلمه بهتر حرامه. یه سیستم دولتی-نهادی فشل داری که حدود هشتاد درصد اقتصاد کشوره و برای حفظش پول چاپ میکنی که باعث تورم میشه، اون تورم باعث میشه وام بانکی کارکردش رو در تشخیص ساختارهای مفید اقتصادی از دست بده. یعنی کل اقتصادت تقلبیه

Profile picture of ‌Ehsan Ayremlou‌
@user17733266864218 اردیبهشت 1405
مرگ بروطن فروش خائن

@AmirHamediniya18 اردیبهشت 1405
مبحث شیرین آی کیو: ما ملت اگر اندک بهره ای از آی کیو داشتیم که یک ثانیه امثال تو نباید نماینده میشدن آخوند نمیشد مسلط به سرنوشت ۹۰ م ایرانی الان وضع شیری نداشتیم اینترنت قطع نبود و و و و ....

Profile picture of ‌Sore1400🎀‌
@Sore140018 اردیبهشت 1405
این مرده کارشناس اقتصادی هست ؟؟ کارشناس چی هست ؟؟مهر زده ب پیشونی فکر کرده خیلی متخصص هست .حالا هر چی شد بندازین گردن دی .مکاران

Profile picture of ‌معصومه ندیمی‌
@Masomoe6218 اردیبهشت 1405
مافیا مافیا مافیانتیجه خصوصی سازی های دهه ۸۰ به بعد چیزی جز تولد مافیا نبودحالا هی تقصیر رو بندازین گردن این و اون

Profile picture of ‌Sbr Zed‌
@Saberzed18 اردیبهشت 1405
شما اقتصاد ونزوئلا رو یک بررسی بکن که قیمت دستوری دلار چی سرش آورد بعد بیا مجددا حرف بزنیمشخصا از دولت پزشکیان بیزار ام ولی اگر یک کار درست در تمام عمرش کرده باشه همین آزاد سازی و تک نرخی کردن ارز بوده (که هنوز هم کامل نشده و نرخ ارز دولتی با آزاد اختلاف داره)

Profile picture of ‌رضا صالحی‌
@rezasalhe138518 اردیبهشت 1405
ننگ‌ومرگ‌بر دارودسته نیویورکی‌ها

@Phosein18 اردیبهشت 1405
کو دولتی که به هشدارهای دلسوزان گوش دهد دولت ها مبهوت مشاوران اقتصاد لیبرالی هستندوقعی به طرحهای اقتصادی غیر لیبرالی نمی دهندمضافا برای حفظ کرسی دولتی به حمایت لیبرال ها نیاز دارند چون نبض اقتصاد و سرمایه کشور دست همین گروه است

@Mldmousavizadeh18 اردیبهشت 1405
خب همه همین مدل صحبت ها رو میکنن اما چرا اقدامی نمیشه؟؟

@Amirahmad137618 اردیبهشت 1405
چرا کسی به دولت کاری نداره

Profile picture of ‌سیدعلی خسروی‌
@Ghoghnos012818 اردیبهشت 1405
چرا این انقدر چرت میگه 😂😂😂