Profile picture of ‌شیخ الیوت‌
@L_yot23 May 2026
Replying to
شما الان بسته اینترنتی میخری حمایت از همان سیستم هست یانه ؟ یا خرید کانفیگ؟
Profile picture of ‌Mo Z‌
@TheGreatMoZ23 May 2026
Replying to
من خرید بسته اینترنتیمو تقریبا ۱۰ برابر اوردم پایینکانفیگ هم نمیخرم برام خریدن
Profile picture of ‌شیخ الیوت‌
@L_yot23 May 2026
Replying to
من نگفتم چقدر پول میدهی یا چقدر میخری یا کی ب جای تو پول میدهد ، بالاخره داری هزینه میکنی درسته؟
Profile picture of ‌Mo Z‌
@TheGreatMoZ23 May 2026
Replying to
خب اره اون دزدی حساب میشه دیگهپول نت بین الملل میگیرن نت ملی تحویل میدن
Profile picture of ‌شیخ الیوت‌
@L_yot23 May 2026
Replying to
پس در نهایت پول میدی درسته؟حالا هزار یا صد هزاربر اساس استدلال شما ، پس شما هم شرافت را زیر پا گذاشتی و پول میدی ، هر وقت انتخاب دیگری بود که نت داشته باشیم بیا در موردش صحبت کنیم و اینقدر حرفهای یک مشت ابله را بلغور نکن و کمی در موردش هم فکر کن
Profile picture of ‌Mo Z‌
@TheGreatMoZ23 May 2026
Replying to
عزیز مننت پرو رانته دیگهچیه؟ فقط که به دکتر مهندسا ندادنشهیچکاره‌ مملکت میتونه بره بگیره
Profile picture of ‌شیخ الیوت‌
@L_yot23 May 2026
Replying to
رانتی بود که فقط یک عده داشتند مثل سیم سفید
Profile picture of ‌Mo Z‌
@TheGreatMoZ23 May 2026
Replying to
اینکه باید بیایی هزینه ۱۰ برابری بکنید واسش رانتی نیست بنظرت؟
Profile picture of ‌شیخ الیوت‌
@L_yot23 May 2026
Replying to
پس معنی رانت را نمیدانی برو یه سرچ بکن
Profile picture of ‌Mo Z‌
@TheGreatMoZ23 May 2026
Replying to
هرگونه پرداخت، تسهیلات یا امتیازی که برای یک نفر یا یک گروه اعم از مالک، تولیدکننده یا حتی مصرف‌کننده درنظر گرفته شود و عامه از آن محروم باشند، رانت محسوب می‌شود.
Profile picture of ‌شیخ الیوت‌
@L_yot23 May 2026
Replying to
شما محروم نیستی من هم نیستم ، پول بدهید بدست میاورید پس رانت نیست
قشر ضعیف تر که قدرت خریدش رو نداره محرومه
18:13 - 23 May 2026

213 Views


2 Replies

Profile picture of ‌خواندنی‌
@justreading23 May 2026
Replying to and
پس شما مرغ هم نخرید چون قشر ضعیف تر توانایی خرید ندارند

Profile picture of ‌شیخ الیوت‌
@L_yot23 May 2026
Replying to
افرین پس کسی الان ماشین بنز دارد یا رستوران بین المللی غذا میخورد لزوما رانت خور نیست ، پولش بیشتر هست . شما گوشی هوشمند دستت گرفتی نسبت ب قشر ضعیف که گوشی ندارد نباید بی شرافت خطاب بشوی ، چون پول داری و گوشی خریدی ,حتی سیم پرو خریدی