27 April 2026
بدترین و زشت‌ترین فحش‌ها به اسنپ‌پی و سرویسِ موسوم به اعتباریِ مثلا ابراپلیکیشنِ اسنپ
یه رفیقی دارم ساکن تهران ، یکی دو هفته پیش راجع به همین حرف می‌زد ،مافیایی شده برا خودش، یکی دو سال دیگه کمر کسبه خرد رو میشکنه ،می‌گفت این اسنپ شاپ که فقط برا تهران ،از دیجی کالا که مال کل کشور ،درآمدش بیشتر،هر منطقه یه انبار بزرگ داره، 3 هزارتا پیک موتور ، هرکدوم یک و نیم تا دو میلیون درآمد روزانه
21:02 - 27 April 2026

299 Views


1 Reply

Profile picture of ‌آش‌قم‌بر همه عالم (شعبهٔ شرائطِ جنگی)‌
@hayahubesyar_b028 April 2026
Replying to
البته خب خدماتش حقیقتا بهتره، شبیهِ قدیم‌های دیجی‌کالا. خودم ترجیحم خرید از اسنپ بود تا جای دیگه البته قبل از اتفاقاتی که امروز افتاد