بدترین و زشت‌ترین فحش‌ها به اسنپ‌پی و سرویسِ موسوم به اعتباریِ مثلا ابراپلیکیشنِ اسنپ
18:10 - 27 April 2026



7 Replies

Profile picture of ‌علوی‌
@S_hoda77727 April 2026
Replying to
چرا؟

Profile picture of ‌Mohammad‌
@joorvajoory27 April 2026
Replying to
چه شده ای قنبر؟

Profile picture of ‌سیده ایرانی‌
@S_mosavi7127 April 2026
Replying to
لعنت به هر سیستم رانتی ک جای شکوفایی اقتصاد و مدیریت سرگردان پول مردم به فکر چاپیدن و بدهکار کردن همین ملت مبعوث ! همین الان با سهیم کردن مردم در بازسازی کشور، چند ماهه مردم و دولت رو از رشد منفی خارج کنن و گلوی تورم بگیرن اما حضرات دلشون شریک از طبقه فقیر و متوسط جامعه نمی خواد

Profile picture of ‌غروبِ سرد‌
@BaharNarenj0027 April 2026
Replying to
چی شده؟!🧐

Profile picture of ‌وحید محمدی‌
@vahidvms27 April 2026
Replying to
کل سیستم مدیریت اسنپ!

Profile picture of ‌مودیفای‌
@telgram27 April 2026
Replying to
همه پرسیدند چرا؟ من نمی‌پرسم، بهت اعتماد دارم! روی فحش‌های من هم حساب کن🚶

Profile picture of ‌امین عبداللهی پور‌
@ThisIsRoot27 April 2026
Replying to
یه رفیقی دارم ساکن تهران ، یکی دو هفته پیش راجع به همین حرف می‌زد ،مافیایی شده برا خودش، یکی دو سال دیگه کمر کسبه خرد رو میشکنه ،می‌گفت این اسنپ شاپ که فقط برا تهران ،از دیجی کالا که مال کل کشور ،درآمدش بیشتر،هر منطقه یه انبار بزرگ داره، 3 هزارتا پیک موتور ، هرکدوم یک و نیم تا دو میلیون درآمد روزانه