چرا؟
@S_mosavi7127 April 2026Replying toلعنت به هر سیستم رانتی ک جای شکوفایی اقتصاد و مدیریت سرگردان پول مردم به فکر چاپیدن و بدهکار کردن همین ملت مبعوث ! همین الان با سهیم کردن مردم در بازسازی کشور، چند ماهه مردم و دولت رو از رشد منفی خارج کنن و گلوی تورم بگیرن اما حضرات دلشون شریک از طبقه فقیر و متوسط جامعه نمی خواد
@telgram27 April 2026Replying toهمه پرسیدند چرا؟ من نمیپرسم، بهت اعتماد دارم! روی فحشهای من هم حساب کن🚶
@ThisIsRoot27 April 2026Replying toیه رفیقی دارم ساکن تهران ، یکی دو هفته پیش راجع به همین حرف میزد ،مافیایی شده برا خودش، یکی دو سال دیگه کمر کسبه خرد رو میشکنه ،میگفت این اسنپ شاپ که فقط برا تهران ،از دیجی کالا که مال کل کشور ،درآمدش بیشتر،هر منطقه یه انبار بزرگ داره، 3 هزارتا پیک موتور ، هرکدوم یک و نیم تا دو میلیون درآمد روزانه