امیر حسین، میخوای خودتو مهم جلوه بدی که میگی گفتن تقصیر ثابتی بود که امریکا حمله کرد؟؟😅. کسی چنین حرفی نزده!

قاصد القلوب Replied
@Hamid_Bolandi11 June 2026امیر حسین، میخوای خودتو مهم جلوه بدی که میگی گفتن تقصیر ثابتی بود که امریکا حمله کرد؟؟😅. کسی چنین حرفی نزده!
@Tofighmoosavisalehi13 June 2026Replying toکاش قبل گفتن هر حرفی و هر صحبتی ترس از خدا رو جلوی چشمتون قرار بدید،خدا شما رو ببخشه،،هزاران بار من تو کوچه خیابون مثل امثال شما رو دیدم که شدن بلندگوی اینترنشنال و میگن ثابتی و رسایی جنگ طلبن و باعث جنگن،البته که مزخرفی بیش نیست،ولی شما حسابت خیلی سنگینه اخوی،خدا به دادت برسه،و جزای مسخره کننده دوز
قاصد القلوب Replied
@MD200031 May 2026Replying toظهره وند نماینده مجلس؛این الیگارشی میگن ما هستیم همه چی رو هم گرفتیم و با امریکا میبندیم!#ایران #ایران_قوی #انتقام #ظهره_وند #تنگه_هرمز #مجلس #پزشکیان #مافیا3 MB
@Tofighmoosavisalehi31 May 2026Replying to andسس خرسی و طرفدارای منگلش رو تو چشم ما بزرگ میکنن در حالی که دشمن اصلی تو استین ماست،مرگ و نفرین به اصلاحات و پروژه ی خیانت
قاصد القلوب Replied
@Seasoncold1326 May 2026بعضی پزشک های ایرانی بخاطر وضعیتی که در ایران هست احساس نا امیدی میکنن، و همین باعث میشه که مهاجرت رو انتخاب کننولی هانیه خانم که عضو کادر درمان انگلستان هست واقعیت هایی رو از مهاجرت پزشکان میگه که با تصور خیلی ها متفاوت بوده7 MB
@Tofighmoosavisalehi26 May 2026Replying toحاجی من پزشک ناراضی تو ایران ندیدم،همین آبادان خودمون ،پزشکا بیشترشون پول رو زدن تو ساختمون سازی و سرمایه داری،اتفاقا قشر مرفه کشور همین پزشکا هستن،اینقدر هم راه های در رفتن از مالیات زیادی رو بلدن که دیگه جای گفتن نیست
قاصد القلوب Replied
@Tofighmoosavisalehi25 May 2026Replying toجزاک الله خیر الجزاء،فعلا کل العراقیین الی یجون لایران لاخذ خدمات الطب ایضا یعنون الادویه الایرانیه و یاخذون نتایج طیبه کلش
قاصد القلوب Replied
@Karami539 May 2026روایت یک خانم حاضر در تجمعات انقلابی این شبها: خواب آقا رو دیدم، گفتن ببخشید اگر به خاطر من حرف میخوری؛ باحجاب شدم#رهبر_شهید8 MB
@Tofighmoosavisalehi9 May 2026Replying toاگه اسم این حضور مردم و این انقلاب درونی و این شگفتی شبهای ایران و این نور و این مقاومت و استقامت و این غیرت رو چیزی جز معجزه نگذاشت پس چه اسمی برازنده است،،وجود الله ،وجود نازنین صاحب العصرو الزمان و خون مقدس شهدای ملت ایران بلخصوص نفس زکیه امام خامنه ای این معجزه ی اللهی را شامل امت کرد
قاصد القلوب Replied
@Tofighmoosavisalehi9 May 2026Replying toاین مردم شریف دیگه چطوری به یه سری مسئول حالی کنن که دیگه وقته زد و بند و اختلاس و دودره بازی و جناح بازی و ژن خوب و دروغ و تعلل و بی وجدانی تموم شده و واقعیت جنگ و این زمان حساس رو درک کنن و یکبار هم شده پشت مردم در بیان
قاصد القلوب Replied
@Tofighmoosavisalehi8 May 2026وقتی صحبتای این شبکه ی بهایی رو گوش میدی انگار نشستی در بقالی سر کوچه و بحث دوتا بیکار بی سواد رو داری گوش میدی
قاصد القلوب Replied
@spsh3138 May 2026توضیح سخنگوی دولت در رابطه با شورایعالی امنیت ملی:این شورا زیرمجموعه دولته و مال دولته!!بله همهچیز هماهنگه ولی با شعام.3 MB
@Tofighmoosavisalehi8 May 2026Replying toهمینطور که مشخصه از توضیحات از سخنگوی دولت،به این مورد که شعام مال دولته و رییسش و دبیرش خود دولت هستش،از همینجا دعا میکنم هر چه زودتر دولت ننگین اصلاحات به اتمام برسه و ننگ خفت و گفتگو و مذاکره و پا پس کشیدنا به انتها برسه
قاصد القلوب Replied
@Tofighmoosavisalehi25 April 2026اجازه بدید تکرار کنم محمدجواد ضریف سرباز امریکاییها در دل نظام جمهوری اسلامی ایران
قاصد القلوب Replied
@Tofighmoosavisalehi24 April 2026Replying to andهاذا ما کنا ننقله فی اقوالنا مرارا و تکرارا و کنا ننبه الامم و دول المجاوره و المنطقه کافه بأن التحاد و الاتکاء مع اخیک و جارک و شد عضدک بهم هو سیکون سر نجاحک ولکن اصروا علی النکران و العدء واتوا بلعدو ابصهیونی بجوار جارهم حتی اشتعلت النار و حرقت کل کیانهم مما جمعوا من عار و ذله،
قاصد القلوب Replied
@Mehrandish_iran22 April 2026Replying to andاین عرازشه چی میگن؟شما متوجه میشید؟؟!https://virasty.com/Tofighmoosavisalehi/1776859646546923507Replying toای شیخ اجل ای استاد سخن ناموس خود را در حضور تو بدون حجاب و آوازه خوان آوردن اسم تا در ملآ عام برای تو با صدای بلند لا لا لا لا ی بخوانند و روحت را شاد و استخوانهایت را در گور بلرزانیم،امید است که با این حرکت بزرگی تو را در ادب و سخن به جهانیان معرفی کرده باشیم
@Tofighmoosavisalehi23 April 2026Replying to andعرازشه !!! اگه ما ارزشی باشیم و انقلابی و دلسوز وطن. و مدافع وطن ،،با این توضیح و این تعبیر زیبای شما در مورد من و تفکر من بعنوان ارزشی ،،تعریف شما چه خواهد بود؟؟ضد ارزش ؟؟ضد کدام ارزش??? من شما رو با خودتون تنها میگذارم🤣🤣🤣🗿
قاصد القلوب Replied
@Mehrandish_iran22 April 2026
@Tofighmoosavisalehi22 April 2026Replying toای شیخ اجل ای استاد سخن ناموس خود را در حضور تو بدون حجاب و آوازه خوان آوردن اسم تا در ملآ عام برای تو با صدای بلند لا لا لا لا ی بخوانند و روحت را شاد و استخوانهایت را در گور بلرزانیم،امید است که با این حرکت بزرگی تو را در ادب و سخن به جهانیان معرفی کرده باشیم
قاصد القلوب Replied
@user17302216127221 April 2026♦️فرمانده هوافضای سپاه خطاب به ملت ایران: اگر از این پس دشمن دست از پا خطا کند و تعرضی به این خاک پاک صورت گیرد، اینبار هرجا که شما بگویید هدف ما خواهد بود./ فارس
قاصد القلوب Replied
@user17302216127220 April 2026پاسخ قدرتمند و دقیق کارشناس عراقی به کارشناس آمریکایی11 MB
@Tofighmoosavisalehi20 April 2026و علی هذه السیاسه الامریکی صهیونیه ان ترجع تبعاتها فی اراضیها و الیوم نشهد الجمهور الامریکی کیف انقلب علی سیاساتها الی انتجت القتل و القمع فی کل انحاء العالم و ایران ایضا نجحت فی حرب الاعلامی فی هذه الفتره الحمدلله،وهاذ الکلام لیس الی سردیات موهومه لتقویه بعض الجهات المسمومه التابعه لهم بلمنطقه
@Tofighmoosavisalehi20 April 2026Replying toخداوند را هزاران بار شکر که شخصیتهایی مانند فرزندان رفسنجانی و اعوان و هم مسلکان ایشان دستشان برای مردم ایران رو شده و دیگر این اراجیف عفریته ی همیشه فتنه ساز ی مانند این گمراهه معاند ساکنی را تکان نمیدهد و ذهنی را درگیر نمیکند ،آنقدر که در یک دنیای موازی سیر میکنند،
قاصد القلوب Replied
@taslihatjangi10 April 2026♦️بازسازی زندگی رهبر شهید انقلاب از لحظه تولد تا شهادت #خبرفوری#تسلیحات_جنگی#تسلیحات_نظامی#ارتش#سپاه#هوافضا┄┅☫ کانال تسلیحات جنگی ☫┅┄ …Show more11 MB
قاصد القلوب Replied
@BHR31327 March 2026کاسبی نکردم؟! فدای سر بچههای هوافضا؛ ⚡منتظر اون روزیام که دور میدون تجریش کِل بکشم... #لعنت_بر_پهلوی#هوا_فضا5 MB
This post was deleted by the post author.
قاصد القلوب Replied
@Farhadfathi16 July 2025ما عمری در اشتباه بودیم که نشستیم ده ها مورد اشکالات فاحش رائفی پور رو مستند نقد و بررسی کردیم و گفتیم بیایید مناظره زنده تا مردم قضاوت کنند. بهترین روش برخورد با امثال اکبر همین کاری است که کیان کرده و به نظرم پاسخ علمی به یک بیسواد توهین به علم و دانایی است. یاعلی...4 MB5 MB7 MB
@Tofighmoosavisalehi16 July 2025Replying toفتحی با خودش گفته یه وقت نکنه مردم به رسانه های اسراییلی دسترسی نداشته باشن من خودم نماینده زسانه های اسراییلی باشم
This post was deleted by the post author.