5 February 2026
مغزم چون برده‌ای سیاه در نیازِ شلاقِ کافئین.
Profile picture of ‌تونی‌
@TonyStark5 February 2026
استعاره رو صفا کردید؟به نبوغم حسودیم شد.
Profile picture of ‌Zahra behnam‌
@miss_zed5 February 2026
Replying to
شلاق کافئین استعاره نیست
Profile picture of ‌تونی‌
@TonyStark5 February 2026
Replying to
چرا استعاره است.
Profile picture of ‌Zahra behnam‌
@miss_zed5 February 2026
Replying to
اضافه‌ی تشبیهی عه شلاق مثل کافئین عههم مشبه حضور داره هم مشبه بهاستعاره یه پایه رو نداره یا مشبه هست یا مشبه به
شاید کافئین مثل شلاقهولی من اینطور استدلال کردم.مغز من برده است.شلاق دست کیه؟دست ارباب برده.کافئین که شلاق نداره.استعاره مکنیه‌ است بنظرمچون به کافئین یه کنش انسانی دادم.
01:07 - 5 February 2026

1 Quote posts
236 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Zahra behnam‌
@miss_zed5 February 2026
Replying to
میشه ها ولی ظریف و ضعیفه بیشتر اون اضافه‌ی تشبیهی تو چشم میخوره مثل تست های کنکوره😂در هر صورت جالب بود وجه شباهت شلاق و کافئین و چی گرفتین؟