مغزم چون بردهای سیاه در نیازِ شلاقِ کافئین.
@TonyStark5 February 2026Replying toشاید کافئین مثل شلاقهولی من اینطور استدلال کردم.مغز من برده است.شلاق دست کیه؟دست ارباب برده.کافئین که شلاق نداره.استعاره مکنیه است بنظرمچون به کافئین یه کنش انسانی دادم.