5 February 2026
مغزم چون برده‌ای سیاه در نیازِ شلاقِ کافئین.
Profile picture of ‌تونی‌
@TonyStark5 February 2026
استعاره رو صفا کردید؟به نبوغم حسودیم شد.
Profile picture of ‌Zahra behnam‌
@miss_zed5 February 2026
Replying to
شلاق کافئین استعاره نیست
Profile picture of ‌تونی‌
@TonyStark5 February 2026
Replying to
چرا استعاره است.
اضافه‌ی تشبیهی عه شلاق مثل کافئین عههم مشبه حضور داره هم مشبه بهاستعاره یه پایه رو نداره یا مشبه هست یا مشبه به
01:05 - 5 February 2026

377 Views


2 Replies

Profile picture of ‌تونی‌
@TonyStark5 February 2026
Replying to
شاید کافئین مثل شلاقهولی من اینطور استدلال کردم.مغز من برده است.شلاق دست کیه؟دست ارباب برده.کافئین که شلاق نداره.استعاره مکنیه‌ است بنظرمچون به کافئین یه کنش انسانی دادم.

Profile picture of ‌aDele•اَدِل‌
@aDele_ryry5 February 2026
Replying to and
ببخشید میپرم وسط، ولی "کافئین مثل شلاق" درست تر بنظرنمیاد؟