31 March 2026امشب خواهرزادهام یک بار دیگه بین تجمع شعار قابل تاملی داد:سلام یا مهدی ایشالله بمیره دایی مهدی177048917
طهور🌱@Unknown1559931 April 2026Replying to @dadashpsychoنه این حقیقت ندارد |:01066
دداداش سایکو@dadashpsycho1 April 2026Replying to @Unknown155993متاسفانه دارد 👨🦯01065
دداداش سایکو@dadashpsycho1 April 2026Replying to @Unknown155993نه والا. یهو بداهه سرود 🚶100591