
@dadashpsycho7 April 2026سلیمانا بیا بردار بار از شانهی موریمرا باریست از غمها که سنگین است بر دوشم
@dadashpsycho4 April 2026خیال کن که غزالم، بیا و ضامن من شوبیا که آتش صیاد از زبانه بیفتد
@dadashpsycho31 March 2026امشب خواهرزادهام یک بار دیگه بین تجمع شعار قابل تاملی داد:سلام یا مهدی ایشالله بمیره دایی مهدی
@dadashpsycho28 March 2026بزرگوارانی که در تجمع امشب، از کیک خونگی مادر بنده خوردند، بعدا بیان بهم بگن خوشمزه بود یا نه. به من اجازهی خوردن حتی یک تکهی آن داده نشد👏👍
@dadashpsycho27 March 2026وضعیت خوابم داره باعث میشه روز به روز بیشتر با اسم اکانتم غرابت معنایی پیدا کنم.
@dadashpsycho27 March 2026همش برام سوال بود اونایی که غمشونگینه چرا غمشونگینه. تا اینکه امشب خودمم غممگینه.
@dadashpsycho25 March 2026هتل زهره و صفوی اصفهان کلا تغییر کاربردی داده به مکانی واسه جلسهی اول تا دوم خواستگاری. چندباری رد شدم و جا برای نشستن نیست. حیرتانگیزه.یکی از آثار عجیب جنگ اینه که مردم رو ازدواجی تر از گذشته میکنهکاش کارشناسا رو این موضوع و چراییش کار کنن
@dadashpsycho25 March 2026گردهها به سمتم هجوم آوردهاند.به یاری خدا تا مرداد زردآلو خواهم داد.
@dadashpsycho24 March 2026تو این دو شب سه بار گوشیم یا کارت شناساییم رو چک کردن. بار آخر طرف با دیدن عکس پاتریک تو گالریم خندهش گرفت :)))