به دردت خو گرفتم نیستم دربند درمانت....- شهریار
iri@Uoja944 August 2025کاش میتوانستم صدای تو را بنویسم،سراسیمه و دلتنگ...[عباس معروفی]
@Uoja9428 July 2025روزی هزار بار به تو فکر میکنم ای شعر تکهتکهشده در دهانِ من...#سجاد_صفری_اعظمکولی امروز کفِ دست مرا خواند و نوشت ،یک نفر داشت به چشمان تو عادت میکرد ...649 KB
@Uoja9428 July 2025◆ از کتاب نامههای خاموش من◇(نامه لوئیس کارول به گرترود)دکتر گفت:تاوقتی کاملاً خوب خوب نشدهای نبایداوراببوسی.گفتم:پس چکار کنم؟ ۱۸۲بوسه دیگر به او بدهکارم.گفت:میتوانی بوسههارادریک جعبه بگذاری وبرایش بفرستی.همهٔ بوسههارابه دقت برایت در یک جعبه بستهبندی کردهام.حتماًبرایم بنویس که آیاصحیح وسالم به دستت رسیده یااینکه چندتای آنهادرراه گم شده است.