Deleted account

‌Deleted account‌'s header picture
D

Deleted account

@Use12345670
Joined May 2026
@Use1234567026 May 2026
فرزند ایران و جان فدای میهن🖤بر سنگ گوری تازه، نامی‌ هستدارنده این نام را هرگز ندیدم مناینجا میان سوگواران آشنایانند و خویشانند و مردمانی هم که چون من دارنده این نام را هرگز ندیدند و نمی دانند اما هرکس که اینجا هستبا خشم و فریادی ـ گره در مشت ـمی داند ، که او را کشت؟

@Use1234567024 May 2026
اینترنت واسه امروز بسه 🚶‍♀️

@Use1234567023 May 2026
چه حس حقارتی توی این وضعیته که یک مشت الاغ میتونن سه ماه اینترنت قطع کنن این از نبود خود اینترنت دردش بیشتره اینکه انقدر وقیحید و خودسر که 80 میلیون ادمو رعیتتون میبیند دردش از دزدی با کانفینگ و اینترنت پرو بیشتره لعنت به همتون #اینترنت

@Use1234567022 May 2026
از صبح دارم کلاس های خیانت زناشویی رو گوش میدم و چقدر غم انگیزه که آدمها برای فرار از تنهایی ازدواج میکنند اما اون صمیمیت عمیقsecure attachment که باید رو تجربه نمیکنند انگار روح هاشون بهم پیوند نخوره اون شیمی که باید بینشون برقرار نیست و پر میشن از حس فهمیده نشدن و تکرار دوباره تنهایی،تنهایی بیشتر

@Use1234567022 May 2026
ترامپ که وضعیتش مشخصه اما دلواپسان داخلی که که نگران حسابرسی ترامپ هستند میدونند تو سازمان امور مالیاتی چخبره؟ صفرها چجوری حذف میشن؟ در جریان بده بستون های حسابرسی هستند؟

@Use1234567020 May 2026
👀

@Use1234567020 May 2026
هوا هوای همکاری با شیطان رجیمه !🤫🌬️

@Use1234567020 May 2026
محشر کبری 🤌 برای بار 9475637 پلی میکنیم ... Chains in the dirt, fire in the skyHeard my name whispered, but I don't ask why ?
THE_DEVIL_STEPS_BACK_Dark_Country_7b777fec_f455_45c3_a240_f54606

@Use1234567019 May 2026
طفلی به نام شادی دیریست گمشده است با چشمهای روشن براق با گیسویی بلند به بالای آرزو هر کس از او نشانی دارد ما را کند خبر این هم نشان ما : یک سو خلیج فارس سوی دگر خزر ...
Profile picture of ‌Milad rasouli | Mr.Ai‌
Milad rasouli | Mr.AiFamous

@Mr_ai  •  19 May 2026

مردم و داغِ اینترنت!توی زومیت یه صفحه گذاشتن که مردم بیان در مورد اینترنت بنویسن!تقریبا 1900 نفر کامنت گذاشتن!بعضی از کامنت ها شون اندازه یه روضه گریه داره به خدا!😢😢بخونید👇https://www.zoomit.ir/tech-iran/458907-50-days-of-internet-shutdown-challenges/
Show more
www.zoomit.ir

روایت کنید؛ قطعی اینترنت چه چالش‌هایی برایتان ایجاد کرده است؟ - زومیت

بخش نظرات این مطلب در اختیار شماست تا در آن از همه چالش‌ها و مصائبی بنویسید که به دلیل قطعی اینترنت برایتان پیش آمده است.


@Use1234567019 May 2026
تعجب کردن‌های زیاد، انگار ریشه در ذهن معصوم داره. با این‌ که تا حالا داستان زندگی خیلی‌ها رو شنیدم، هنوز هم وقتی بعضی آدم هارو میبینم تعجب میکنم. نمی‌دونم باید خوشحال باشم که هنوز جایی برای اعتماد در من باقی مونده یا ناراحت باشم از این‌که هنوز اونطور که باید آدمیزاد را نشناختم

@Use1234567018 May 2026
To my future daughter: If the road ahead ever feels too big for your heart, look beside you. I’ll be right there, holding you gently in my love, guiding you when you are lost, cheering for you when you doubt yourself. I love you endlessly, with no conditions.🤌❤️

@Use1234567018 May 2026
شبها حوصلتون سر رفت برای پارتنرتون خیام بخونید و عشق کنید 🤌🥰
D
Deleted account

@Use12345670  •  18 May 2026

چاشنیِ عمر، در همین لحظه استهر چه گذشت، از کفِ ما رفته استای کس که از فردا، به امیدِ فردادر بندِ انتظار و غصه است------اینجا خیام به" لحظه گرایی" پناه میبره و میگه امید به اینده و حسرت گذشته عاقلانه ترین راه بر پیروزی بر پوچی و بی عدالتی جهان رو که در لحظه بودن هست رو از بین میبره

@Use1234567018 May 2026
چاشنیِ عمر، در همین لحظه استهر چه گذشت، از کفِ ما رفته استای کس که از فردا، به امیدِ فردادر بندِ انتظار و غصه است------اینجا خیام به" لحظه گرایی" پناه میبره و میگه امید به اینده و حسرت گذشته عاقلانه ترین راه بر پیروزی بر پوچی و بی عدالتی جهان رو که در لحظه بودن هست رو از بین میبره
D
Deleted account

@Use12345670  •  18 May 2026

چون در هستی هستی‌ام، از هستی می‌گریماز نبودِ خود، در بیش از نبود، می‌گریماین که هستم، یا نیستم؟ این سؤالِ سخت استدر میانِ این شک، با خود می‌گریم-------اینجا اوج شکاکیت خیامه پارادوکس هستی و نیستی! اضطراب وجودی!شک بین ادراک و واقعیت !درماندگی عقل در برابر راز وجود یا عدم وجود خود.

@Use1234567018 May 2026
چون در هستی هستی‌ام، از هستی می‌گریماز نبودِ خود، در بیش از نبود، می‌گریماین که هستم، یا نیستم؟ این سؤالِ سخت استدر میانِ این شک، با خود می‌گریم-------اینجا اوج شکاکیت خیامه پارادوکس هستی و نیستی! اضطراب وجودی!شک بین ادراک و واقعیت !درماندگی عقل در برابر راز وجود یا عدم وجود خود.
D
Deleted account

@Use12345670  •  18 May 2026

28 اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم عمر خیام هست شاعر مورد علاقم❤️👇

Show this thread


@Use1234567018 May 2026
28 اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم عمر خیام هست شاعر مورد علاقم❤️👇

@Use1234567017 May 2026
اشکی که به سوی چشم راه پیدا نکند، سایر اندام های بدن را می گریاند.( در باب اختلالات روان تنی)

@Use1234567017 May 2026
هيچ مي‌داني چرا چون موجدر گريز از خويشتن پيوسته مي‌کاهم؟ زآن که بر اين پرده تاریک اين خاموشي نزديکآنچه مي‌خواهم نمي‌بينمو انچه میبینم نمیخواهم