چون در هستی هستی‌ام، از هستی می‌گریماز نبودِ خود، در بیش از نبود، می‌گریماین که هستم، یا نیستم؟ این سؤالِ سخت استدر میانِ این شک، با خود می‌گریم-------اینجا اوج شکاکیت خیامه پارادوکس هستی و نیستی! اضطراب وجودی!شک بین ادراک و واقعیت !درماندگی عقل در برابر راز وجود یا عدم وجود خود.
D
Deleted account

@Use12345670  •  18 May 2026

28 اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم عمر خیام هست شاعر مورد علاقم❤️👇

Show this thread

17:45 - 18 May 2026