تجربه:شناخت یه آدم امن بالغ آسایش بسیار بیشتر و ژرف تری از بودن در تاکسیک های در دسترس دارهنکته: احتمالا از جوانیتون و زیباییتون خیلی نه درست استفاده کنید،به عنوان کسی میگم که سالی حداقل 200-300 تا دیت میرم اگر اراده کنم. امن باشید، آسایش برای خودتون و دیگران بخواید ، قدر زمانرو بدونید