21 May 2026
تجربه:شناخت یه آدم امن بالغ آسایش بسیار بیشتر و ژرف تری از بودن در تاکسیک های در دسترس دارهنکته: احتمالا از جوانیتون و زیباییتون خیلی نه درست استفاده کنید،به عنوان کسی میگم که سالی حداقل 200-300 تا دیت میرم اگر اراده کنم. امن باشید، آسایش برای خودتون و دیگران بخواید ، قدر زمانرو بدونید
حالا نمیخام مته به خشخاش بزارمولی سالی حداقل 200 300 تا دیت؟ یعنی روزی یدونه دیت میری؟ کی وقت میکنی بعدی پیدا کنی؟ چطوری میشه؟
16:48 - 21 May 2026

1 Reactions
37 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محمد افشار‌
Replying to
سلام هانیه جون معنیه اسمتو میدونی؟