حرم حضرت عبدالعظیم دعا گوی شما دوستان بودم #سیدالکریم@Mahoniya313 @zanbagheabiii59 @diamond13 @Zhrskr99 @bishin_binim_baba @Deliyar @mohajer_sph3 @LatifiOfficial

iri🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
حرم حضرت عبدالعظیم دعا گوی شما دوستان بودم #سیدالکریم@Mahoniya313 @zanbagheabiii59 @diamond13 @Zhrskr99 @bishin_binim_baba @Deliyar @mohajer_sph3 @LatifiOfficial
Replying to and 4 othersممنونم .لطف کردید قابل دونستید ما رو در دعایتان به یاد آوردید 🙏🌺
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
Replying toدکتر هزینه دندونپزشکی زیاده اگه خدا رو در نظر بگیرید نباید انقدر هزینه ها بالا باشه.داستان چیه نمیدونم .کاش یکی بود برای ما کار رو خدایی انجام میداد.
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Dr_mirbagheri24 May 2026به نظر شما کدامیک ازین ۴ نفر در روز دوشنبه رئیس مجلس می شود؟به انتخاب درست یک سهمیه مادام العمر در جبهه« وفاق و اتحاد» داده می شود که با ان همه کاری می توانید انجام دهیدحتی دورزدن رهبری
@Usertirmahe140525 May 2026Replying toو منی که مفهوم این ویراست و ایضاً تمامی کامنت ها رو متوجه نشدم 😊خوش باشید همیشه .آدم یا حرف نمیزنه یا واضح میگه .این به در و تخته زدنها تا حالا تو دولت مردا مُد بود حالا کشید به آدمهای معمولی .خدا هممون رو هدایت کنه
@sinadastjerdi25 May 2026Replying to andویراسته میگه قطعا قالیباف رییس مجلسه با ادبیات ترند ویراستی که تخریب قالیباف با تیکه سردار دکتر خلبانهاز اونطرفم توی کامنتا همون بازخوردی هست که زننده ویراست برای ارضا میل دنبالش بودهاینکه متوجه نشدین اشکال نداره چون کلا فاقد مفهومه و فعل عبس کساییه که حرفی برای گفتن ندارن همزمان نمیتونن چیزی نگن
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Usertirmahe140520 May 2026Replying toشیشه های دوغ آبعلی خیلی رو مخم بود .سلیقه هم خوب چیزیه .آخه ظرف گل دوغ آبعلی ؟
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Dorsa10546 May 2026شده به این فکر کنین که حیف این کلمات که برای به تصویر کشیدن بعضی چیزا استفاده بشه؟ یا اینکه وسط این معرکه دنیا شادی رو باهاش بتونی تصویر کنی که آدما کمی امید بگیرن؟ یا شاید خودِامید رو بتونی لباس کلمه بپوشانی و..شاید یه نفر یه گوشه به زندگی برگرده...
@Chernesto2 May 2026تابوتِ شب..مرابه خانه ام نبرد..تیر صدای خسته ام..به یک نشانه امنخورد..باز کجا کشاندی ام؟خیالِمستِ …Show more
@Usertirmahe14052 May 2026قنداقه شب مرا به یاد ماه انداخت و تیر نگاهمماه را نشانه گرفت باز مرا کشیده است به قهقرای چشم تو به مستی لبان تو به روح جانفزای تو …Show more
@Chernesto2 May 2026Replying toاجاق روزگارِ ماکور بمانْد و گرم؟نه!بالشِ خوابِ هر شبم..سنگ بماند و نرم؟نه!خواب کجایار کجاکوچه ی دلدار کجا؟سرد بگو…Show more
@Usertirmahe14052 May 2026Replying toبه دنبال مرهم نباش و نرمی بالش برای تو نیست برای تو در این جهان رنج بود و سهم تو از خواب آسودگیست ✍️#ماهونیا
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Usertirmahe140520 April 2026Replying toباور کنید نه عشق یاسمن و حامد قشنگه نه عشق احسان و طاهره قشنگ بود نه عشق سروش و دخترخاله اش عشق فقط عشق یوسف و حنانه 🥰
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Siavash11011 April 2026Replying toبابا اولویه هست.دیگه بچه های جهادی موکب زده بودن درست کردن😂🤣پسریم دیگه توقعاتتون و از ما بالا نبرید😂
@Usertirmahe140511 April 2026Replying to andخوبی الویه به اینه که اگه خوردی و بالا اوردی هیچی رو از دست ندادی میزاری یخچال برای فردا
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Hesamkhezri3 April 2026وُ ای پیللی که هاسی جمع ایبو، هر لری که خلبان جنگندهیه زنده بگیره، ایتره کل لرل ایرانه کباب بده 😁با این پولایی که داره جمع میشه، هر لری که خلبان جنگنده رو زنده بگیره، میتونه به کل لرهای ایران کباب بده 😅
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Usertirmahe14051 February 2026زیبا نگاهید جناب باقری 🌺ممنون که یادتون بود این رو من گفتم .اینجا که قدر نمیدونن
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@MM_YAVARI5730 November 2025
@Usertirmahe14052 December 2025Replying tohttps://virasty.com/Ziba313/1738228721700902323😂😂😂😂اون موقع که اتاق زدن راجع به ازدواج مد نبود ما میزدیم .اکثر عناوین اتاقهای الان رو یه روز خودم اولینش رو زده بودم .الان دیگه تقلید از اتاقهای بنده است .باز هم برای ویراستیون عنوان اتاق طرح میکنم مذهبی_فلسفی_ادبی_روانشناسی و قس علی هذااتاقی مخصوص خانم ها و آقایانVirAva📌 آسیب شناسی ازدواج (بدبینی ها به ازدواج ) 💯
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Usertirmahe140530 August 2025Replying to#خانم_ماهونیا_همیشه_تنها_بود چون واسه خودش یه لشگره ✌️✌️البته تنهای فیزیکی که کسی ببینه وگرنه که خدا پشتشه 😁
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Behnamhed22 August 2025شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام به امید زیارت امام صلوات بفرستید...فقط بجنبید تا شرطه ها نرسیدن!3 MB
@Usertirmahe140523 August 2025Replying to
@Usertirmahe140518 August 2025Replying toمن به سگه و قانع شدنش فکر نمیکنم .به میکروب هلیکوباکترپیلوری فکر میکنم که رفت تو روده و معده دختره چون سگه رو بوسید و بعد قراره به صد نفر دیگه منتقل کنه
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Smahosseini13 August 2025Replying to andبرادر عزیزاولا یه مقدار نرمتر ثانیا تا آخر ۵ بخش هم جواب سوال ساده منو ندادید. فکر میکنم حصحص الحق. خودتون هم فهمیدید.التماس دعا.
@Usertirmahe140513 August 2025Replying to andما که خودمون رو شاگرد آقای حسینی میدونیم .حالا هرچی .جمله "هر کس کلمه ای به من بیاموزد، مرا بنده خود کرده است" یک جمله معروف از امام علی (ع) است.واقعا اتاق احادیث اخلاقی شما تاثیر خوبی روی شخص بنده داشت