عباس طاهری
@astaheri
20 November 2022
بسم الله الرحمن الرحیم
الکی مثلاً من مسئولم میام یه جا بسم الله میگم:)
33
5
2
889
32
1
دابل وحید
@Vahid2vahid
مسوول نبودید که تیک آبی نمیگرفتند نیومده
12:53 - 1 January 2023
29
Views
Replying to
@Vahid2vahid
and
@astaheri