بسم الله الرحمن الرحیمالکی مثلاً من مسئولم میام یه جا بسم الله میگم:)
11:49 - 20 November 2022



5 Replies

Profile picture of ‌ابراهیم 🏴 عبداللهی 🇮🇷‌
@Ebrahimsepahan28 December 2022
Replying to
فعلاً که همه تیک دارا شما رو فالو کردن ، حالا که سیمتون وصله بگین وام مارو بدن 😂😁

Profile picture of ‌Amir ChamranSisi‌
@ChamranSisi28 December 2022
Replying to
الکی نیست مسئولید دیگه

Profile picture of ‌پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد‌
@Sgpc_ir28 December 2022
Replying to
التماس دعا

Profile picture of ‌سیدم‌
@S_M_H_E_A1 January 2023
Replying to
حتما تیک..

Profile picture of ‌دابل وحید‌
@Vahid2vahid1 January 2023
Replying to
مسوول نبودید که تیک آبی نمی‌گرفتند نیومده