نگران دور دور بازی با مذاکرات و تلاش دشمن برای تمدید زمان آتش بس هستم. مثل روز روشن است که اگر زمان آتش بس بیشتر شود، عمده فتوحات ما توسط دشمن ترمیم و جبران خواهد شد.بخدا قسم دشمن از سر خیرخواهی توقف جنگ را التماس نمیکرد.یا دشمن شروط ما را در این بازه دو هفته قبول میکند و کاملا به نحو واقعی عقب …Show more
