14 April 2026
نگران دور دور بازی با مذاکرات و تلاش دشمن برای تمدید زمان آتش بس هستم. مثل روز روشن است که اگر زمان آتش بس بیشتر شود، عمده فتوحات ما توسط دشمن ترمیم و جبران خواهد شد.بخدا قسم دشمن از سر خیرخواهی توقف جنگ را التماس نمی‌کرد.یا دشمن شروط ما را در این بازه دو هفته قبول می‌کند و کاملا به نحو واقعی عقب …Show more
دور باطل مذاکره ،جنگ،آتش بس،تکرار میشه .به نتیجه نمی رسه .دشمن هیچ قانون بین المللی را قبول نداره. میگیم طبق قوانین بین الملی مذاکره میکنیم .مانمی دونیم این قوانین کجا ست .فقط برای ماست .برجام رفتیم وهمون راه ...از رو نمیریم...
18:59 - 14 April 2026

1 Reactions
148 Views