14 May 2026
از دهه هشتاد که میگفتن آمریکا قراره به ایران حمله کنه همیشه فکر می کردم ایرانم مثل عراق چند روزه اشغال می شه.اما به لطف خدا الآن بعد دو ماه و چند روز از شروع جنگ، ترامپ به چین التماس می کنه که مشکلاتی که جنگ با ایران براش پیش آورده رو رفع و رجوع کنه.
من خوشخیالانه هیچ وقت فکر نمی‌کردم جنگ بشه. و وقتی هم جنگ شد لحظه‌ای فکر نکردم اشغال یا براندازی میشه
22:42 - 14 May 2026

3 Reactions
86 Views


2 Replies

Profile picture of ‌فاطمه ..‌
@F140414 May 2026
Replying to and
من هیچوقت فکر نمیکردم آقا شهید بشن، هیچوقت😢

@sabaesfahani14 May 2026
Replying to
من دهه هشتاد خیلی بهش فکر می کردم، چون روزنامه هم زیاد می خوندم. اما در سالهای اخیر چون از اخبار و ... دور بودم اصلا به فکر اینکه ممکنه جنگ بشه نبودم. حتی تو بهمن ماه هم که شنیدم ناو اش رو آورده فکر می کردم برای ارعاب الکیه.