16h
ترامپ اپستینی گفت مردم ایران گرسنه هستن بعد گندم انداخت جلومون غلاتش رو تخ میکنه برای بَرده ش که (بعضی) از مسئولین باشن.چون ما به نوبه خودمون اون غلات رو آتش خواهیم زد. حتی با معده خالیغلات آمریکا برای برده ی گدای غربنه ماتو و مسئول هم خواستی بخوری `بخور، نوش جونت.
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
در عین اینکه می گویید به آمریکا هیچ اعتمادی ندارید، منبعتان برای تخریب مسئولین، ونس و رسانه های آمریکایی است!اگر می شود به آمریکا اعتماد کرد، خب مذاکره و توافق چه ایرادی دارد؟اگر هم نه، چرا منبعتان آمریکاست؟؟
Profile picture of ‌سمانه ورچندی‌
Replying to
جناب منبع رسانه آمریکا نیستویدیوی جناب همتی رو ندیدین که چطور توضیح و تفسیر کرد؟ اخبار جناب پزشکیان رو ندیدین که تعریف میکرد این موضوع رو که آیا مشکل داره یا نداره؟خب حتما اخباری بوده که ماهم واکنش نشون میدیم ببینید چقدر اون عمل تباه هست بطور مشخص که حرفش تخریب حساب میشه
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
شما توئیت آقای قالیباف را ندیدید؟؟
هموطن، هرجا رسانه های ما خبر تکذیب کرد درست درومد به خوبی یادمه که تا ۲ ساعت قبل امضا تفاهم نامه بقائی میگفت ما تکذیب میکنیم توافق و تفاهمی در کار نیستمن همچنان رو این ایده هستم که اینها بازی رسانه میکنند یکی حرف دوستی میزنه یکی حرف دشمنی اما قرار نیست سکوت هم کنیم و واکنش به اخبار نداشته باشیم
23:55 - 4 تیر 1405

11 Views