اولین چیزی که توی رابطه مهمه وفادار بودنه! شاید بنظر گفتن دوستت دارم، گفتن اینکه تو رفیقمی تموم امیدمی زندگیمی ساده باشه ولی اینکه یه نفر تموم دلخوشیش بشه همینا دیگه قضیه ساده نیست! چونکه طرف مقابل میشینه برای یک عمر با شما رویا و برنامه میچینهو اگه شما پایبند نباشین تمام زندگی
اون فرد رو به آتیش میکشین! از اون فرد یه عروسک بیجان میسازین که دیگه نمیتونه کسیو دوست داشته باشه و بخواد باهاش وارد رابطه بشه، پس لطفا تا هنوز دیر نشده با خودتون دو دو تا چهارتا کنین که یه عمر با نبودنتون و خیانت کردنتون اون فرد رو آزار ندین! اگه واقعا دوستش داری بمون وگرنه هرچی زودتر برو..
19:26 - 23 May 2026