داشتم برمیگشتم خونه حالا مثلا حدود ۱ ایناخیابونا خلللوتیه خانمی دیدم با حال نزار و بدو بدو داره میدوئه وسط خیابونزدم روی ترمز و برگانم برای لحظاتی ریختگفتم چیشده،گفت آقا آقا شما از پایین میومدی ندیدی سوپری باز باشه؟گفتم نه، چی میخواید که انقدر مهمه؟فرمودند سیگار 🧑🦯🧑🦯🧑🦯