عهههه چرااا نروووو 😭😭😭
@amirb12518 January 2024Replying toتو مخاطب ها و دوستان خودتو داری و برای خودت جایگاهی داریاگر بخاطر اتلاف وقت و اینها نیست و اینجا رو دوست داری نرو و بمونمن که نمیدونم داستان چی بوده ولی مطمئنا همینو میخوانبمون و بهشون اهمیتی نده، با قدرت هم ادامه بده، اصلا به رسمیت نشناسشون تا خرد بشن، بها نده بهشون تو بالاتر از این حرفایی
@Sherlock22118 January 2024Replying toاز اینکه یکی از دوستدارانم داره میره ناراحتم(جان مجبورم کرد اینو بنویسم و الا اساساً حسی نسبت به چیزی ندارم)به عنوان عضو افتخاری باشگاه بی خانمان هام میپذیرمت،اگر حل معما دوست داشتی من و جان تو پرونده ها ازت استفاده میکنیم