18 January 2024
من فردا قسمت هشتم و آخر #رادیو_ویراکسی رو انتشار میدم و برای همیشه از ویراستی میرم.دلیل اصلیشم همونایین که خودشون میدوننشما را به خیر ما را به سلامت..
تو مخاطب ها و دوستان خودتو داری و برای خودت جایگاهی داریاگر بخاطر اتلاف وقت و اینها نیست و اینجا رو دوست داری نرو و بمونمن که نمیدونم داستان چی بوده ولی مطمئنا همینو میخوانبمون و بهشون اهمیتی نده، با قدرت هم ادامه بده، اصلا به رسمیت نشناسشون تا خرد بشن، بها نده بهشون تو بالاتر از این حرفایی
18:20 - 18 January 2024

337 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ویراکسی | Viraxy‌
@Viraxy18 January 2024
Replying to
اتفاقاً دلیل رفتنم یسری از همونایین که فکر میکردم دوستا و مخاطبامنوقتمم که واقعاً میگیره ویراستی