من فردا قسمت هشتم و آخر #رادیو_ویراکسی رو انتشار میدم و برای همیشه از ویراستی میرم.دلیل اصلیشم همونایین که خودشون میدوننشما را به خیر ما را به سلامت..
18 January 2024من فردا قسمت هشتم و آخر #رادیو_ویراکسی رو انتشار میدم و برای همیشه از ویراستی میرم.دلیل اصلیشم همونایین که خودشون میدوننشما را به خیر ما را به سلامت..
@Viraxy18 January 2024Replying toاتفاقاً دلیل رفتنم یسری از همونایین که فکر میکردم دوستا و مخاطبامنوقتمم که واقعاً میگیره ویراستی