وطن فروش: چرا برای آمریکا و اسرائیل فیلم میفرستادید بخاطر بابک زنجانی بوده 🤓
Replying to andیه جوری فیلم گرفتن و صداهارو تغییر دادن انگار بابک زنجانیو گرفتن بابت اختلاس هاش 🤓
10 March 2026وطن فروش: چرا برای آمریکا و اسرائیل فیلم میفرستادید بخاطر بابک زنجانی بوده 🤓Replying to andیه جوری فیلم گرفتن و صداهارو تغییر دادن انگار بابک زنجانیو گرفتن بابت اختلاس هاش 🤓
@WILLIAMS_00710 March 2026Replying toخب ادامه بده احمد جان دیگه چه کارهایی وطن فروشیه؟🥸 فتبارک الله احسن الخالقین کی فکرشو میکرد اختلاس گر میلیارد دلاری جرمش کم تر از کسی باشه که از دود حاصل از برخورد ویدیو بگیره
This post was deleted by the post author.