1 August 2024
انگار زندگیء خراب‌شده‌ام یه باتلاقه. هرچی تلاش میکنم بهترش کنم و دست‌و‌پا میزنم فقط بیشتر فرو میرم.نمیدونم تا کی قراره پایین تر برم. فقط امیدوارم اگه قراره منو ببلعه زودتر اینکارو بکنه.
سلام نظر شخصی خودم با داشته ها خودم باید برنامه داشته باشم زندگی کنم توانمندی خودم راضی باشم اگر نداشته باشم نباید توقع زیاد باش روزگا ر سخت شد اما قرارنیست انسانها خودشان بکشند که به همه چیز برسیم شدنی نیست حداقل داشته که داریم بسازیم ‌وتلاش کنیم که زندگی بهتر دلخواه باشد با تلاش نمیشود مگر ص
23:00 - 2 August 2024

47 Views