انگار زندگیء خراب‌شده‌ام یه باتلاقه. هرچی تلاش میکنم بهترش کنم و دست‌و‌پا میزنم فقط بیشتر فرو میرم.نمیدونم تا کی قراره پایین تر برم. فقط امیدوارم اگه قراره منو ببلعه زودتر اینکارو بکنه.
19:39 - 1 August 2024



3 Replies

@abdorreza_ir2 August 2024
خ.و.د.کُ.ش.ی نکنی برا بقیه دردسر درست کنی😎😊از اون مثبت‌اندیشی‌های قشنگ که گفتی "به خاطر غذا سر مامان غر نزنید" بهش فکر کن و بنویس..دنیا هم اگه وفق خواسته‌های ما بود اسمش دنیا نبود..دنیا یعنی "پست‌ترین" یعنی یه جایی که باید ازش گذر کنی..برای باورهات #بجنگ ولی #ناامید نشو..

Profile picture of ‌ابوالفضل قاسمی✅‌
@user1682964139122 August 2024
Replying to
اینقدر به چیزایی که نمیتونی کنترل شون کنی فکر نکن ، یک کَم زندگی کن

Replying to
سلام نظر شخصی خودم با داشته ها خودم باید برنامه داشته باشم زندگی کنم توانمندی خودم راضی باشم اگر نداشته باشم نباید توقع زیاد باش روزگا ر سخت شد اما قرارنیست انسانها خودشان بکشند که به همه چیز برسیم شدنی نیست حداقل داشته که داریم بسازیم ‌وتلاش کنیم که زندگی بهتر دلخواه باشد با تلاش نمیشود مگر ص