محمد علي

‌محمد علي‌'s header picture
م

محمد علي

@YaMohammadYaAli
Joined January 2023

Pinned post

@YaMohammadYaAli3 April 2025
Replying to
یعنی ما توی ایران و تهران چند ده هزار بهایی، ضدانقلاب و مجاهدین‌بعث و یا سلطنت طلب نداریم؟داریم. این یک. دو: صد البته حتی یک مورد خلاف شرع/قانون هم غیر قابل قبول است و باید قویا مقابه شود. سه: لحاظ نکردن این موضوع و هول کردن و نیز ناخواسته ترساندن دیگران هم امری است ناپسند و نادرست. مراقبت کنیم

آقای رییس محترم دولت در سخنرانی خود چه در حرم مطهر امام ره ‌ و چه در روزهای بعد از ژنو، بارها گفت من رییس هستم رییس شورای امنیت ملی ام رییس جمهورم و…یاد سخنان فریدون/روحانی افتادم که پس از برجام مرتبا آن را به خودش نسبت می داد..وقتی گند برجام درآمد آن را به خدا و نظام و رهبر هم چسباند!#غربگرایی

آقایان عزیز و مکرم #مداح، مرثیه سرا، نوحه‌خوانلطفا لطفاً اینقدر روضه #مصایب جسمی #اهلبیت علیهم السلام را فاش و در علن و با این شیوع در زمان ومکان نخوانیدمتاسفانه بصورت دیفالت که قسي القلب بودیم شما هم با این کارتان یا پای ما را از #روضه می برید (خدای‌ناکرده) یا پدر قلب و ذهن و جسم ما را در میارید

#مذاکره#دولت#واردات#نهاده_دامی#همتیاولا:: بجای #هندوانه و صیفی‌جات که قاتل #آب و در این زمینه بسیار پرمصرف است یونجه و #سویا بکارید که با بهانه پرمصرف بودن در آب، آن را تجویز نمی کنیدثانیا: #یونجه و سویا را با قیمت خوب از کشاورز بخریدثالثا: #بهره_وری در کشت وزرع را بالا ببریدرابعا ……Show more

آقای #عراقچیاز آنجا که ظاهراً از جهت اجتماعی دارای عقبه ی #بازار و تجارت هستید؛استدعا داریم با همین سبک بده و بستان ( : نقد بده و نسیه بگیر ) که در #سیاست_خارجی دارید بفرمایید با ما هم آن‌چنان معامله کنند..نشانی #بنگاه، دکه، حجره و یا مغازه ی آشنایان در بازار را مرحمت کنیدامضاءمردم مظلوم ایران

گیجی و کج‌سلیقگی اگر پیامک بود؛پیامک شرکت گاز :«مشترک گرامی؛پخت نذری با مصرف بالای گاز طبیعی در ایام محرم، مشمول افزایش گازبها خواهد شد …»با روضه و نذری که ان‌شاءالله مشکل نداریدمی‌ماند این که بفهمید کسی که در جایی نذری می‌گیر د در منزلش که گاز مصرف نمی کندچرا نذری دهنده را نقره داغ میکنید؟

کاش جناب آقای محمدی‌پناه که نوحه/شور معروف #باید_برخاست را با ترجیع‌بند #إنا_علی_العهد خوندند، با #إنا_علی_الأصل هم نوحه ی پرشوری آماده کنند..تاکید #علی_الاصول باید همیشه آویزه گوش مومنین باشد

آقای دکتر #عراقچیدقیقا ۱۹ سال و ۳ ماه مانده تا اولین زمان مناسب برای #مذاکره با #آمریکا این را رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند..خوب دقت کن!
#رهبر_شهید#مذاکره« تا بیست سال، سی سال دیگر،‌ مذاکره با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمی‌کندهیچ سودی برای ما نداردهیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کردسود که ندارد هیچ، مذاکره‌ با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبران‌ناپذیر هستند!»بیانات۱۴۰۴/۷/۱

مصیبت‌های #لبنان از زبان #شهید_چمران:همان ایام انقلاب ما، لبنان غوغایی بود؛ #صهیونیست ها هر کاری می‌خواستند با لبنان می‌کردندحمله می‌کردند، می‌کشتند، تجاوز می‌کردند و هواپیماهایشان در آسمان لبنان می‌آمدند و می‌رفتند؛ مثل این‌که آسمان کشور خودشان است!https://farsi.khamenei.ir/amp-content?id=25332

خاطرات #غرفه_گفتگوامروز پرچم ۳رنگ بر دوش و پرچم درخشان #حزب_الله را با دست می‌چرخاندم که موتوری میانسالی سر حرف را باز کرد:چرا پس دمار اسراییل را با موشک در نمیارن؟دوگانه ی تریلی_موتور تریل را برایش مطرح کردمگفتم ما به جهت کلیت کشور و تصمیم سازی/گیری در آن، بیشتر تریلی ایم تا تریل!😎#النبطية
مگه صلح! نکردن؟موتوری از کنارم که رد می شود می گوید..و من پرچم یا ابوالفضل العباس ع را کنار بیرق #ایران_اسلامی در دست دارمنایستاد تا برایش توضیح دهم اما بنظر می رسد هم‌کناری این دو نماد پاسخی مناسب برای این عزیز باشدخاطرات #غرفه_گفتگو#تبیین#توافق #تفاهمنامه
Show more

#لبنان#مذاکره#آتش_بس#حکمرانی#جبهه_مقاومتبرایمان بارها اتفاق افتاده که سازمانها برای آب، گاز، فاضلاب، فیبرنوری و ... کوچه وخیابان رو حفاری می کنند و بجای پرکردنش در یکی۲روز، دو۳هفته بعد آسفالت میشه!در اینمدت جلوبندی صدها خودرو پایین میاد و…#دولت برای پیشرفت هزینه میکنه، اما مردم ذله! میشنچرا؟

#جنگ و #مذاکره با دشمن را از #یمن یاد می گرفتید آقایان علمدار جهاد در #شعام و #دولت و..؛لااقل از تجربه این فارغ التحصیلان مکتب #مقاومت استفاده می کردید خوب بودیمنیها در ۲سال قبل باهمین #امریکا #اسرائیل امارات و سعودی ودیگر اراذل، کاری کردند که دشمنان مجبور شدند هرچه گفتند انجام دهند امضاء که هیچ

مقصود #رهبری از أصول در #علی_الاصول :لابد سه اصل #عزت_حکمت_مصلحت است..ارجاع به این سه گانه را بارها و بارها در پیام ها و سخنان #رهبر_شهید نیز شاهد بوده ایم..#مذاکره#تفاهم‌نامه#توافق#جنگ #جنگ_رمضانShow more

آقایان مسئول#شیعیان #لبنان در #کربلا ی #جبل_عامل به خاک و خون کشیده شدندانصافا مسوول بودن تان به چه درد آنها خورد؟آنها که عاشورایی می‌جنگن و کربلایی شهید می‌شنشما چه کردید؟ گزارش بدید.. چرا نطق تان کور شده؟!لااقل راهی باز کنید تا بریم بجنگیم و از این خذلان برادران مومن مان رها بشیم#دولت#شعام

با ساقط شدن #اف۳۵ #F35که پس از استغاثه ملت به امام عصر عجل الله فرجه الشریف رخ داد شادی و سرور قلبی ای در دل ما ایجاد شد غیرقابل توصیف..حال همان قدر بلکه بسیار بیشتر خوشحال شدیم از پیام بسیار مهم و نقطه زن #رهبر_معظم در ۲۸خرداد.
«الحمد لله الذي هدانا لهذا و‌ما کنا لنهتدي لولا أن هدانا الله»الآن طلایی ترین زمان برای ناک‌اوت کردن دشمن لعین است..الآن دولت و ملت با پشتوانه ی لطف «الله تبارك و تعالی» و عنایت «ولي الله الأعظم» عجل الله فرجه الشریف و همت رزمندگان اسلام ‌ و ایثارگران و متخصصان، میتواند پیروزی ای عظیم بدست بیاورد

مگه صلح! نکردن؟موتوری از کنارم که رد می شود می گوید..و من پرچم یا ابوالفضل العباس ع را کنار بیرق #ایران_اسلامی در دست دارمنایستاد تا برایش توضیح دهم اما بنظر می رسد هم‌کناری این دو نماد پاسخی مناسب برای این عزیز باشدخاطرات #غرفه_گفتگو#تبیین#توافق #تفاهمنامهShow more

«الحمد لله الذي هدانا لهذا و‌ما کنا لنهتدي لولا أن هدانا الله»الآن طلایی ترین زمان برای ناک‌اوت کردن دشمن لعین است..الآن دولت و ملت با پشتوانه ی لطف «الله تبارك و تعالی» و عنایت «ولي الله الأعظم» عجل الله فرجه الشریف و همت رزمندگان اسلام ‌ و ایثارگران و متخصصان، میتواند پیروزی ای عظیم بدست بیاورد
امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملت باشرف ایران به ارمغان آورد.

باید 1 دور همه ایرانی ها روبه کشورهای دیگر بفرستیمیا با اعزام نماینده طیف‌ها و صنف‌های مختلف ویا لااقل بواسطه رسانهتا برن و مدتی زندگی عادی/غیرتوریستی داشته باشن خصوصا شبیه‌های ایران از جهت بزرگی، اقتصاد، جمعیت، تمدن و تاریخ؛ مثل مصر، مکزیک، پاکستان، افریقای جنوبی، الجزایرخیلی مشکلات مون حل میشه
بدرقه شگفت‌انگیز مکزیکی‌ها از تیم ملی ایران به لس‌آنجلس
7 MB

@YaMohammadYaAli15 June 2026
اقای نماینده.. دقت کنفرضا قرار بوده بری خرماهای نخلستان را به قیمت مناسب معامله کنی اما به ثمن بخس فروخته ای اونم نسیه؛ حال آن که خرماها رو داری تحویل میدی..حالا که گند زدی، داری میگی اصلا ببین این که از ما جنس رو با چک بی محل خریده، بیخیال.. مهم اینه که مالکیت ما بر نخلستان را به رسمیت شناخته!😶
Profile picture of ‌زینب جعفری‌
زینب جعفری

@Zeynab65  •  15 June 2026

ظهوریان نماینده مجلس محتوای یادداشت تفاهم #ایران و #آمریکا هر چه که باشد، ایران بعد از #جنگ به طور حتم هم از لحاظ قدرت سخت و هم قدرت نرم قوی‌تر و مقتدرتر از پیش از آن است. ایران در جنگی نابرابر در مقابل دو قدرت هسته‌ای و هفت قدرت منطقه‌ای ایستاد و سربلند بیرون آمد #توافق #قالیباف #مذاکره

@YaMohammadYaAli15 June 2026
آقای #قالیبافیادت باشد راهی نیافتی که #صحن_علنی_مجلس بصورت واقعی باز شودبه جای این دورهمی های وبیناری بی مصوبه و بدون بکارگیری اختیارات تقنینی.کاش جدیت و صلابتی که دشمن با کنگره و سنا به رخ می کشد را می‌دیدی.به شما رای دادم چون لازم میدانستم فردی قوی در مجلس باشد که رییس بشود اما سرافکنده شدم
‎@Ghalibaf اقای دکتر #قالیباف راهی بیابید برای افتتاح #صحن_علنی_مجلس ..راهکار های متعدد و کارامد #مجازی را هم بیازمایید..

@YaMohammadYaAli13 June 2026
۱۹ سال و سه ماه و ۸ روز دیگر تا اولین زمان مورد تایید رهبر انقلاب اسلامی برای #مذاکره با #آمریکا
#رهبر_شهید#مذاکره« تا بیست سال، سی سال دیگر،‌ مذاکره با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمی‌کندهیچ سودی برای ما نداردهیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کردسود که ندارد هیچ، مذاکره‌ با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبران‌ناپذیر هستند!»بیانات۱۴۰۴/۷/۱