محمد علي Replied
نمایندگان محترمی که مدام دغدغه بازگشایی صحن علنی را داریدخواستم بگویم ما بی اطلاع از زحمات شما در این مدت بودیم.لطفا آماری از طرح های پیشنهادی خود که در کمیسیون تایید و به صحن آورده شده و مصوب شده و به نفع #مردم بوده را بفرمایید.ممنون
Replying toسلام مگر مجلس در این ایام مصوبه در صحن علنی هم داشته؟؟؟؟!!؟
محمد علي Replied
آقای دکتر #عراقچیدقیقا ۱۹ سال و ۳ ماه مانده تا اولین زمان مناسب برای #مذاکره با #آمریکا این را رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند..خوب دقت کن!#رهبر_شهید#مذاکره« تا بیست سال، سی سال دیگر، مذاکره با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمیکندهیچ سودی برای ما نداردهیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کردسود که ندارد هیچ، مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبرانناپذیر هستند!»بیانات۱۴۰۴/۷/۱
Replying toابتدا بايد ثابت كنيد حرف تان عاقلانه است..راستی از این که جاهلانه، جاهل خطابم کردید می گذرم تا ثابت کنید حرف تان در ویراست مذکور مستدل و عقلایی است.خب؟
@Staheri1dReplying toکسی که به جای استدلال و نقد منطقی توهین و بچسب میزند عاقل است ؟حقیر فهمی داشتم برایش استدلالی آوردم شما نقدی دارید بر این نکته حقیر استدلال بیاورید نه اینکه توهین کنید.
Replying toنظارت را هم لابد می دانید ومی شناسید که چیست..حال می پرسم وقتی ابزار واقعی برای اعمال نظارت نداشته باشی از قبیل تذکر رسمی، تذکر علنی در صحن، استیضاح ، تحقیق و تفحص و ووو را نداشته باشی ایا این جز نظارت بازی چیز دیگری هم هست؟!!!!نیست.
Replied@Staheri1dReplying toکسی که به جای استدلال و نقد منطقی توهین و بچسب میزند عاقل است ؟حقیر فهمی داشتم برایش استدلالی آوردم شما نقدی دارید بر این نکته حقیر استدلال بیاورید نه اینکه توهین کنید.
Replying toبیوگرافی تان را دیدم تحبرم بیشتر شدشما قانون و تقنین را می دانید و میشناسید.اگر درباره قانون حرف و تبادل نظر هم بکنی اما امکان تصویب آن را نداشته باشی یعنی قانون بازی کرده ای ولی تقنین نه..درست است یا با نه؟حالا آیا نمایندگان در این مدت صد و چند روز تصویب قانون هم داشته اند؟نه..
Replying toسلامابتدافقط متن را دیدم و تصویر شریف تان را که در صنف ارزشمند مورد نظر بودید را ندیده بودم.. شما اصول خوانده اید.. منطق نیز خب از انها استفاده بفرمایید..چرا وقتی با عامه مردم سخن می گویند آن علوم را قاب گرفته و در گوشه ای وا می نهید؟ خصوصا که در مواجهه با شبهه ی چنان فرد عجیبی هم بسر میبرده اید
محمد علي Replied
Replying toاین پست را ببینید اقای طاهری:https://virasty.com/Muhamadali/1781509882132099117 ذآقای #قالیبافیادت باشد راهی نیافتی که #صحن_علنی_مجلس بصورت واقعی باز شودبه جای این دورهمی های وبیناری بی مصوبه و بدون بکارگیری اختیارات تقنینی.کاش جدیت و صلابتی که دشمن با کنگره و سنا به رخ می کشد را میدیدی.به شما رای دادم چون لازم میدانستم فردی قوی در مجلس باشد که رییس بشود اما سرافکنده شدم
محمد علي Replied
Replying toاین پست را ببینید لطفاً:https://virasty.com/Muhamadali/1781509882132099117 تآقای #قالیبافیادت باشد راهی نیافتی که #صحن_علنی_مجلس بصورت واقعی باز شودبه جای این دورهمی های وبیناری بی مصوبه و بدون بکارگیری اختیارات تقنینی.کاش جدیت و صلابتی که دشمن با کنگره و سنا به رخ می کشد را میدیدی.به شما رای دادم چون لازم میدانستم فردی قوی در مجلس باشد که رییس بشود اما سرافکنده شدم
محمد علي Replied
اصلا این سوال که معنی "علی الاصول" یعنی چی سوال غلطیه. چون پاسخش واضحه: یعنی بر طبق اصول، قاعدتاً، اصولاً و ....سوال درست اینه که: این «اصول» که آقا بر اساس آنها نظر دیگری داشتند چیا هست؟پاسخ: اصول انقلاب: استقلال، آزادی، جمهوریت، اسلامیت ،نظرات امامین انقلاب، استکبارستیزی، منافع ملتاینا زیاده؟ …Show more
محمد علي Replied
@nexna20 July 2025یک شرکت خاص با انحصار بازار نهادههای دامی، عامل گرانی گوشت و لبنیات شده است. این شرکت با واردات نیمی از دانههای سویا و روغن کشور و کنترل قیمت، بازار را به دست گرفته است.بیشتر درhttps://nexna.ir/news/143336#گرانی_گوشت_و_لبنیات #نهاده_دامی #انحصار_وارداتnexna.irیک شرکت خاص عامل گرانیِ گوشت و لبنیات
یک شرکت خاص با انحصار بازار نهادههای دامی عامل گرانی گوشت و لبنیات شده است. این شرکت با واردات نیمی از دانههای سویا و روغن کشور و کنترل قیمت بازار را به دست گرفته است.
Replying to
محمد علي Replied
@nexna29 October 2025وزیر جهادکشاورزی از پیگیری وضعیت تامین نهادههای دامی و تلاش برای تامین کافی در این زمینه خبر داد.بیشتر درhttps://nexna.ir/news/148419#نهاده_دامی #وزیر_جهادکشاورزی #تامین_کالاهای_اساسی
Replying to
محمد علي Replied
@NMNA_IR6 December 2025اجازه دولت به استانداران برای واردات نهاده دامی از کشورهای همسایه️بهروز محبی نجم آبادی عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس به نمایندگان گفت: دولت به استانداران اجازه داده با رایزنی با کشورهای همسایه نهاده دامی به کشور وارد کنند
Replying to
محمد علي Replied
@Ali_aghayi13809 December 2025🎦 وزیر جهاد کشاورزی: تا یکی دو روز آینده، نهاده های دامی به صورت گسترده در سطح کشور توزیع میشه می شود.#توزیع_گسترده #نهاده_دامی805 KB
Replying to
محمد علي Replied
@Dr_fathi_davood14 December 2025مراحل حماقت دریک کشور اینگونه طی میشود:-تخصیص ارز دلار۲۸۵۰۰ برای #نهاده_دامی -انحصار در واردات برای عدهی خاص-ترس زیان دیگران از واردات با دلار ازاد به علت ورود کالا با نرخ ۲۸۵۰۰ دلار -زنجیره انحصارگر فاسد ،کالا را دست به دست گرانتر میکنند،حتی بیشتر از قیمت نرخ دلار آزاد!
Replying to
محمد علي Replied
@yousofmm25 December 2025هشت کشتی #نهاده_دامی خالی فروشی شده؟! هیهات من الخالی فروشی!#وزیر_کشاورزی #قالیباف #پزشکیان4 MB
Replying to
محمد علي Replied
@Mohammadj_esmaeili8 January 2026از ورود ۱۵ کشتی حامل ۴۵ هزار تن #نهاده_دامی به داخل کشور برای مرغداریها و گاوداریها خودداری شد. اگر این عمد نیست پس چیه؟ احزاب سیاسی خاص از برخی مشتاق تر به سقوط نظام و در نتیجه سقوط ایران هستن.#سرطان_اصلاحات #سرطان_غربگرایی
Replying to
محمد علي Replied
@HOJJAT_1120 January 2026آنقدر وضعیت دامداری برای دامداران سنتی سخت شده که یکی از دوستان می گفت از دامها خجالت می کشم که نمی تونم مثل قبل بهشون رسیدگی کنم#نهاده_دامی#گرانی
Replying to
محمد علي Replied
@Mahdiafrisham15 February 2026این چجور #کشور و اقتصاده! قیمت #نهاده_دامی توی دو هفته بیش از #صددرصد افزایش پیدا کرد. هی دروغ میگن #اقتصاد_مقاومتی #اشتغال_زایی، ولی حمایتی در کار نیست حتی #وام هم نمیدن و دروغ میگن این نژاد گوسفند افشاری هست که فک کنم باید باهاشون خدا حافظی کنم بزودی🥺
Replying to
محمد علي Replied
@elh_mtr10 February 2026⛔ ۶۰ تا ۷۰ درصد واردات نهادههای دامی کشور در انحصار دلال بزرگی است که مقامات دولتی در اتاقهای حکمرانی با او مینشینند و چانه زنی میکنند🤫. . .#ایران #براندازم #پزشکیان #دلار #انقلاب_مردمی_ایرانیان #تهران #انحصار #نهاده_دامی #برای_آزادی #زن_زندگی_آزادی #عشق #جنگ #اقتصاد #تورم #تحریم #براندازی4 MB
Replying to
محمد علي Replied
@Zendegikon31 May 2026فَکت زندگی من:تصویر سمت راست:کالا«ها»ی اساسی که با یک میلیون تومن کالابرگ میتونستم بخرمتصویر سمت چپ:کالای اساسی که با یک میلیون تومن کالابرگ میتونم بخرم#اقتصاد_مقاومتی#تنگه_هرمز #حذف_ناگهانی_ارز_ترجیحی#نه_به_دلار#نهاده_دامی…Show more
Replying to