آقای #عراقچیاز آنجا که ظاهراً از جهت اجتماعی دارای عقبه ی #بازار و تجارت هستید؛استدعا داریم با همین سبک بده و بستان ( : نقد بده و نسیه بگیر ) که در #سیاست_خارجی دارید بفرمایید با ما هم آنچنان معامله کنند..نشانی #بنگاه، دکه، حجره و یا مغازه ی آشنایان در بازار را مرحمت کنیدامضاءمردم مظلوم ایران