تقلیلِ کار #مجلس به “#صحن_علنی”، نشناختنِ ساختارِ #قانونگذاری است. اتفاقاً در این روزها فشار کار در #کمیسیون های #تخصصی دوچندان شده؛ چرا که طبق تأکید #رهبری، مشکل ما کمبود #قانون نیست، بلکه ضعف در “#پیگیری و #نظارت” است. کارِ واقعی و بیصدا همینجاست، حتی اگر دوربینهای صحن خاموش باشند.
ابتدا بايد ثابت كنيد حرف تان عاقلانه است..راستی از این که جاهلانه، جاهل خطابم کردید می گذرم تا ثابت کنید حرف تان در ویراست مذکور مستدل و عقلایی است.خب؟
کسی که به جای استدلال و نقد منطقی توهین و بچسب میزند عاقل است ؟حقیر فهمی داشتم برایش استدلالی آوردم شما نقدی دارید بر این نکته حقیر استدلال بیاورید نه اینکه توهین کنید.