آقای دکتر #عراقچیدقیقا ۱۹ سال و ۳ ماه مانده تا اولین زمان مناسب برای #مذاکره با #آمریکا این را رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند..خوب دقت کن!
#رهبر_شهید#مذاکره« تا بیست سال، سی سال دیگر، مذاکره با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمیکندهیچ سودی برای ما نداردهیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کردسود که ندارد هیچ، مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبرانناپذیر هستند!»بیانات۱۴۰۴/۷/۱