++
Profile picture of ‌میراث‌
میراث

@ISTP_A  •  24 April 2026

از یه جایی به‌بعد هیچ آدم بدی رو اونقدر جدی نمیگیری که تنفرت فوران بکنه یا کینه شتری به دل بگیری. فقط دلت واسش میسوزه یا برای نحوه‌ی نادرست بزرگ شدنش تاسف میخوری. بعد تا جاییکه میتونی ازش دور میشی و به زندگیت ادامه میدی.
07:42 - 22 June 2026

48 Views