احساس میکنم که همینجاست جنتم... 💛🕊️
iri@Yamahdi31311126 May 2026. ولی آقای امامحسین(ع) میدونی؟ من هیچ سالی، عرفه ، کربلا نبودم قربونت برم... 💔.
@Yamahdi31311125 May 2026تصور میکنم همه مشکلات، یا لااقل اکثر مشکلات از این است که تصور میکنیم ما واقعا کسی هستیم!نمیدانیم این من، هیچ است...🍂ایگلشوخکهمغروربهارانشدهایخبرتنیستکهدرپی،چهخزانیداری!
@Yamahdi31311124 May 2026به شانهام زدی که تنهاییام را تکانده باشی.به چه دل خوش کردهای؟تکاندن برف از شانههای آدم برفی؟_گروسعبدالملکیان
@Yamahdi31311123 May 2026زِ یاد بردنت ای آشنای من، سخت استببخش، مثل تو بودن برای من سخت است 🍃
@Yamahdi31311122 May 2026
@Yamahdi31311120 May 2026با گریه سر به سنگ بزن در تمام راهای رودِ سر به زیر، همین است زندگی...
@Yamahdi31311120 May 2026نرسیدن، رسیدنِ محض است. آبزی آب را نمیبیند. هرکه در ماه زندگی بکند رنگ مهتاب را نمیبیند!
@Yamahdi31311116 May 2026میگفت:نمیدونم چی بگم، چطور بگمخلاصهش اینه که من خیلی ازش خیر دیدم، خیلی مدیونشم.آخ آخ آقای امام حسین؛ چقدر راست میگفت، چقدر راست میگفت... ❤️🩹
@Yamahdi31311116 May 2026
@Yamahdi31311114 May 2026. دنیا آخرش قشنگه و جالبهوقتی حاکمش، پسرِ علیبنابیطالبه...✨😍🌿_ قشنگی این سرود >>>>>>>>>نماهنگ طاووس بهشتعلی اکبر حائری
@Yamahdi31311113 May 2026آدمی وقتی معنای پناه خدا را میفهمدکه در پناهگاههایش زیر آوار مانده باشد ..✨🕊️
@Yamahdi31311113 May 2026خاموشم! اما دارم به آوازِ غمِ خود میدهم گوش. وقتی کسی آواز میخواند؛ خاموش باید بود...❤️🩹
@Yamahdi31311112 May 2026رهبرشهید: هر چیز را از خدا بخواهید؛ حتّی بند کفش را. بگذارید این منِ دروغینِ عظمت یافته در سینه ما - که میگوییم «من» و خیال میکنیم مجمع نیروها، ما هستیم - بشکند.این «من» انسان را بیچاره میکند..! 🍃
@Yamahdi31311111 May 2026شبها دل خود را مَکِشان بر سر هر کوی،دلتنـگِ "نـجـف" باش کـه آسـوده بـخوابی! 💚🍃