یامهدی ادرکنی
@Yamahdi313111
خاموشم!
اما دارم به آوازِ غمِ خود میدهم گوش.
وقتی کسی آواز میخواند؛ خاموش باید بود...
❤️🩹
17:04 - 13 May 2026
1
Reactions
74
Views
1
Replying to
@Yamahdi313111