חיילי פושע וטרוריסט ציוני, בתוך פחות מארבעה ימים ספגתם מאה אבדות!!! אם לא תיסוגו בדרככם מדרום לבנון, אפוס שנת 2000 יחזור שנית; אותה שנה שבה ברחתם בבושה מבישה מהאזור הזה. היום גם, אם תתעקשו על תוקפנות וכיבוש, תגורשו בחרפה ובהתמוטטות. עשה את שיקוליך.
Replying toخدا رحمت کنه سردار سلیمانی!کم حرف میزد زیاد عمل میکرد🥺