یسنا
@Yasnam
اگر آمریکا با ایران نبودش هیچ میلی
چرا داورا هی آفساید میگرفتن خیلی؟
12:20 - 27 June 2026
1
Reposts
15
Reactions
71
Views
15
Replying to
@Yasnam
1
Reply
Oldest
یسنا
@Yasnam
8h
چرا بعد سه ساعت طنزم گرفته؟
0
0
0
6