@Talabe218 عی بابا ، صحبت میکردیم ؛ دو بار هم سوال پرسیدم و جواب ندادید جواب ندارید ؟ یا فقط جهت مظلوم نمایی پیام میذاشتید؟
22h@Talabe218 عی بابا ، صحبت میکردیم ؛ دو بار هم سوال پرسیدم و جواب ندادید جواب ندارید ؟ یا فقط جهت مظلوم نمایی پیام میذاشتید؟
@Talabe21822hReplying toجواب دارم اما با شما که اعتقادت با من همسو نیست بحث نمیتونم بکنم چون شما از هر گوشه ای توجیه میاری بعدم بنده قول دادم به خودم با طرفداران آقای قالیباف صحبت نکنم و بحث نکنم چون روحم و وقتم هدر میره
@Talabe21822hReplying toبله بنده تبیین بلد نیستم من بدترین شما وایشون بهترین!بله از حمایت شما مشخصه موضع شما کجاست خوشگلم ..یاعلی