22h
‎@Talabe218 عی بابا ، صحبت میکردیم ؛ دو بار هم سوال پرسیدم و جواب ندادید جواب ندارید ؟ یا فقط جهت مظلوم نمایی پیام میذاشتید؟
Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
Replying to
جواب دارم اما با شما که اعتقادت با من همسو نیست بحث نمیتونم بکنم چون شما از هر گوشه ای توجیه میاری بعدم بنده قول دادم به خودم با طرفداران آقای قالیباف صحبت نکنم و بحث نکنم چون روحم و وقتم هدر میره
لطفا یک پیام من رو بیارید که از آقای قالیباف طرفداری کرده باشم بنده طرفدار جمهوری اسلامی ایران و رهبرم هستم در ضمن ؛ طلبه باید بتونه با همه با دلیل صحبت بکنه ، اگه طلاب ما قرار باشه فقط با همفکر هاشون صحبت بکنند ، پس اصلا چه نیازی به طلبه ؟ کار طلبه تبیینه یاعلی 🌱
04:57 - 27 June 2026

1 Reactions
35 Views


2 Replies

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
Replying to
بله بنده تبیین بلد نیستم من بدترین شما و‌ایشون بهترین!بله از حمایت شما مشخصه موضع شما کجاست خوشگلم ..یاعلی

Profile picture of ‌ن.ی‌
Replying to and
احسنتتتتت