چرا شما همه چیز رو از نگاه جنسی بررسی می کنید؟نگاه ما جنسی نیست. بلکه جریانی رو که پشت این عمل پنهان هست ، روشن می کنیم. جریانی که زنان را با نام های زیبا مثل آزادی فریب میدن و آنان را به هزار بلا به نفع سرمایه داران درمیارن#نه_به_ولنگاری
This post was deleted by the post author.
@Z_Mhoseini29 May 2026Replying to andچرا شما همه چیز رو از نگاه جنسی بررسی می کنید؟نگاه ما جنسی نیست. بلکه جریانی رو که پشت این عمل پنهان هست ، روشن می کنیم. جریانی که زنان را با نام های زیبا مثل آزادی فریب میدن و آنان را به هزار بلا به نفع سرمایه داران درمیارن#نه_به_ولنگاری
یا سبحان Replied
@neslamlou10 May 2026
@Z_Mhoseini11 May 2026Replying toهمه دختران ایرانی نور چشم ما هستند ولی با تایید بی حجابی دختران بی حجاب ، اون عزیزی رو هم که میخواست باحجاب بشه ، به درستیِ بی حجابیِ خودش مطمئن تر میکنه
@neslamlou10 May 2026
This post was deleted by the post author.
@Z_Mhoseini11 May 2026Replying to andالحمدلله افراد تجمعات هیچ وقت کاری نکردند که دختران بی حجاب از تجمعات دور بشن و اتفاقا برعکس. ولی قرار هم نیست اونها رو به بی حجابی شون تشویق و تایید کنیم اون هم از زبان مداح. ما کاری با بی حجابها نداریم ولی دشمن روی بی حجابی زنان ما حساب کرده و باید حساس تر و دقیق تر بود.
یا سبحان Replied
@neslamlou4 May 2026انجمن نویسندگان کودک ونوجوان که درتکمیل پازل دشمن درهجمههای سیاسی، فرهنگی، نظامی علیه مردم ایران بیانیه میداد، برای قتل عام کودکان #میناب (که واکنش جهانی داشته) #خفه_خون_مرگ گرفتهممنون ازآقایان امیریان وجوانبخت که بااستعفا، خودرا از نحوست ونجاست این انجمن مُبری کردنمنتظر استعفای بقیه اعضا هستیم
@Z_Mhoseini10 May 2026Replying toاونها در روزهای برفی برای تولهسگها دل میسوزانن و برای آنها پست میزارن تا بگویند چقدر رقیقالقلب است، اما همان نویسنده و دوستانش این روزها در قبال سلاخی کودکان توسط آمریکا بیتفاوتندنه آن جزع و فزع برای تولهسگها و نه این بیتفاوتی نسبت به کودکانی که بعضیها جنازههایشان هم پودر شد
یا سبحان Replied
@H_raji25 March 2026--••●﴿ غربگرایان، شَرِّ مطلق ﴾●••--#عباس_آخوندی در نامهای ۳ زبانه، که مشخصاً خوراک تبلیغاتی برای خارج است، پیشنهاد #آتشبس داده!غربگرایان هر زمان ایران در آستانه پیروزی نهایی است، فورا نسخه تسلیم میپیچد.قوه قضائیه باید به جرم "ترغیب به تسلیم و همکاری با دشمن" با این مهرهها برخورد کند.خدای…Show more
یا سبحان Replied
@neslamlou7 December 2025گویی هدف نشان دادن #تن است نه دویدن برای سلامتی؟واِلا چرا باید با لباسی خلاف قانون خدا و قوانین کشور وسط شهر بدوند؟#خودشیانگاری
@Z_Mhoseini7 December 2025این حرکت ها دستاورد کدام تلاش در جامعه است؟تبلیغ مدام راهکارهای زیبایی و هل دادن مردم بسمت مطبهای زیبایی .وقتی سرمایه داران و قدرتمندان جامعه از قشری هستند که تخصصشون صرفا روی زیبایی مردم هست، مسلما جامعه و تبلیغات و فرهنگ جامعه صرفا بسمت ظاهر و زیبایی افراطی و تن نمایی و جسم میرود . همه متوهّم !
یا سبحان Replied
@Ghdo2t2 December 2025هم زن زدگی آزادی بود هم مرد میهن آبادی بود، چرا انقلاب کردید؟ پاسخ دندان شکن#لعن_به_پهلوی#نه_به_تطهیر_پهلوی5 MB
یا سبحان Replied
@Masoumeh_inn14 September 2025حجت الاسلام راجی:دستورالعمل مهم رهبری برای حل مسئله بیحجابی چیست؟راهکار محوری: گفتگوی ایجابی5 MB
یا سبحان Replied
@fzrazanazhad20 August 2025اتحاد را به مهر میبافیمشما چگونه میبافید؟#پایتخت_متحد
@Z_Mhoseini24 August 2025Replying toاتحاد را زیر بیرق امام حسین حفظ می کنیم.شما چطور حفظ می کنید؟#پایتخت_متحد
This post was deleted by the post author.
@Z_Mhoseini5 July 2025Replying to andیه طوری میگی خشونت زنان ، انگار تو بی حجابی هیچ خشونتی علیه زنان صورت نمیگیره🙃بی حجابی بدترین ظلم به زن است!و بدترین خشونت ها رو برای زنان بدنبال دارهو البته بی ادبی و فحاشی هم انگار بدنبال داره🧐
This post was deleted by the post author.
@Z_Mhoseini5 July 2025Replying to andبحث فرهنگ نظرسنجی نمیخواد. علم و تخصص خودش رو داره. جنگ صهیونیسم با ایران خیلی وقته صورت گرفته و برداشتن حجاب از زنان ما یکی از شبیخون های اونهاست که متاسفانه ما هنوز اینو باور نکردیم
یا سبحان Replied
@Z_Mhoseini4 July 2025میری #هیئتپوششت رو هم حسینی کنمراقب حجابت باش!!!با خودت روراست باش.فکر کن ببین با امام حسینت چندچندی👍درسته حجاب تمام دین نیست ولی بی حجابی تمام دین و امام حسین بودنت رو زیر سوال میبره
یا سبحان Replied
@H_raji3 July 2025سخنان مهم درباره چرایی عدم حضور رهبری در مراسماتقطعا از دیدنش #پشیمان_نمیشوید#نشر_حداکثری، برای خنثی کردن نقشه دشمن و القاء روحیه ترس در #رهبر_شجاع_ایران17 MB
@Z_Mhoseini4 July 2025Replying toما به خودمون افتخار میکنیم که فرمانده کل قوای ما کسی هست که حاج قاسم ها و تهرانی مقدم ها و سلامی ها، خودشون رو در شجاعت شاگرد او میبینند#پاینده_باد_رهبر_ما#لبیک_یا_خامنه_ای
یا سبحان Replied
@Saberi139827 June 2025جناب مسلم تا پای جان حسینی ماند شهید طهرانچی:برای اینکه توصراط بمونی باید حسینی بمانی#کربلا_زنده_است#عاشورا_برای_امروز2 MB
یا سبحان Replied
یا سبحان Replied
@Saberi139816 June 2025شیر زن ایرانیبه نجابت آسمان و شجاعت دریا،افراشته با چادری از جنس حیا،در برابر موشک خبیث ترین های عالم خم به ابرو نمی آورد و انگشت تهدید به جانبشان می کشد.همه التهاب این روزهای وطنم به آرامش گوشه چادرت تکانده شد. و زن ایرانی همچنان سربلند دوران هاست. #زن_الگوی_سوم
یا سبحان Replied
@Saberi139814 June 2025حال مردم ایران حال جالبیه نه خنده است و نه گریه و عزاداری بخاطر شهدا بلکه حالت حماسه است که از همه اینها بالاتر است...حالت مجاهد فی سبیلالله