حداقل یه کاری بکن وقتی شاه شدی کاخت برق داشته باشه نخوای صبح تا شب صدا ژنراتور بشنوی.عاو ببخشید ، ژنراتور بنزین میخواد بنزین رو هم که زدن حالا باید با نور پهلوی برق تولید کنی دلقک سسی🤡🍅#پهلوی #سطلی #رضاپهلوی #اینترنت #تعاملی #سلطنت #ایران #تام_مورلی #اپستین #اینترنشنال #علی_کریمی #جنگ #خبر
463 KB
18:18 - 30 April 2026