Zahra Habibniya
@ZahrAhhh
حداقل یه کاری بکن وقتی شاه شدی کاخت برق داشته باشه نخوای صبح تا شب صدا ژنراتور بشنوی.
عاو ببخشید ، ژنراتور بنزین میخواد
بنزین رو هم که زدن
حالا باید با نور پهلوی برق تولید کنی دلقک سسی
🤡
🍅
#پهلوی
#سطلی
#رضاپهلوی
#اینترنت
#تعاملی
#سلطنت
#ایران
#تام_مورلی
#اپستین
#اینترنشنال
#علی_کریمی
#جنگ
#خبر
00:11
463 KB
18:18 - 30 April 2026
1
Reposts
7
Reactions
924
Views
4
2
1
Replying to
@ZahrAhhh