نظامی ها تا کجا قراره از دولت حساب ببرن؟تا کی؟این همه داره به خاک کشورمان تجاوز میشه، اینا فقط شدن بیننده!ظاهراً کودتا تو سپاه هم بازو داره
@Madaregolhaa28 May 2026Replying toحاج قاسم هم اگر بود،این قدر خودشو اسیر شعام می کرد؟مملکت داره به باد میره، اینها منتظر شعامن؟ تا کجا؟ تا کی؟