میگه #عمان رو منفجر میکنم.چون بدون اجازهی ما به ایران حال داده!شورای همکاری #خلیج_فارس هم لال مونی میگیره و ایران را به نقض آتش بس متهم میکنه!سطلیها هم برایشان کف میزنن!واقعا هذا ما ذا ؟!خداییش، جلوی این اراذل ایستادن، افتخار نیست؟#ترامپ #تنگه_هرمز
