روضه خوان روضه تحقیر را خواند من دارم این را می شنوم .... شکممون را دشمن سیر می کنه 😭😭😭خدایا دیگه طاقت این را نداریم... یا ما را بکش یا مسئول بی غیرت را
iriروضه خوان روضه تحقیر را خواند من دارم این را می شنوم .... شکممون را دشمن سیر می کنه 😭😭😭خدایا دیگه طاقت این را نداریم... یا ما را بکش یا مسئول بی غیرت را
امسال من حال زینب سلام الله علیها را خیلی بهتر می فهمم روضه خوان روضه قتلگاه را خواند من امسال قتلگاه دیدم 😭😭😭روضه خوان روضه هلهله را خواند من این را هم دیدم 😭😭😭روضه خوان روضه اضطراب و دویدن مادر و کودکان را خواند من این را هم دیدم در همین قم ... 😭😭😭
کمی از بهشت ببینید گله دارم از دنیا... چرا باید ما داغ آقا را ببینم...و بمانیم و زندگی کنیم با غرب پرستان خود تحقیر .... چرا ....3 MB
لعنت به نانی که از گندم آمریکایی پخته شود ما از گرسنگی میمیریم اما نان بی غیرتان را نمی خوریم آقای همتی امیدوارم با دعای ما از دل شکسته مان به صبح نرسی بمیری خودت و افکار کثافت و حقیرانه ات تو و همفکرانت عامل بدبختی ملت ماهستی لعنت به تو و افکار غرب پرستت1 MB
⚫️ «شب و روز تاسوعا و عاشورا، براى سلامتى امامزمان (عجل اللّٰه تعالی فرجه الشریف) صدقه دهید، چون قلبِ حضرت، اندوهناک جَدِّ غریب شان، حضرت سیدالشهداء است.»⚫️
وقتی روضه خوان گفت حسین تنها موند ... وای فهمیدم تنهایی جلوی دشمن یعنی چه.... بلند شو عباس... بلند شو علمدار....چقدر امسال من خودم روضه دارم ...
زینب جانم امسال خیلی بهتر حالت را درک می کنم وقتی عباس به خیمه برنگشت چه حالی داشتی آقای شهید ما هم دیگه برنگشت 😭😭😭
مدتها در این فکر بودم که چرا این همه دعا کردیم آقای شهید علم انقلاب را به دست امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برساند نشد.... چرا ؟ وقتی نامه علی الاصول را خواندم فهمیدم که ما هنوز راه درازی داریم برای پذیرش دستور امام زمان ...😭😭😭ما هنوز رشد نکردیم... وگرنه چرا مسئولان جمهوری اسلامی....
مختار نامه تکراری نمی شود بازیگران تغییر کردند کل ارض کربلا کل یوم عاشورا3 MB
مردی از بین ما رفته که اگر سالها در فراقش خون گریه کنیم ذره ای از غم ما کم نمی شود ما را چه به دیدن قاتلان و خوشحالی از آتش بس و مذاکره
@Zahra_s_friend20 September 2025خدایا هزار بار هم این صداس آسمانی را بشنوم آروم نمیشم 😭😭😭585 KB
@Zahra_s_friend20 September 2025چند وقت بود پست نگذاشته بودم اما این روزها بدجوری دلم هوای صدات را کرده ...برادر شهیدم ... چرا رفتنت مثل بغض توی گلوی من مونده .چرا داغت سرد نمیشه.. هر عزیزی را از دست دادم مدتی بعد آروم شدم اما داغت با هیچ اشکی خاموش نمیشه هرچی گریه کردم آروم نشد برادرم خودت انتقامت را بگیر879 KB
@Zahra_s_friend25 July 2025
@Zahra_s_friend20 July 2025خدایا. قلبم از درد مردم غزه و گرسنگی شان آتش گرفته ... غذاها دیگر برای من مزه ندارد به قول سعدی علیه رحمه من از بینوایی نیم روی زرد غم بینوایان رخم زرد کرد .. خدای من مهدی موعود را برسان و تمام کن این شجره خبیثه را...
@Zahra_s_friend20 July 2025🔴ناهد حجاج خبرنگارعکاس در غزه: تعجب نکنید اگر ما، روزنامهنگاران، دیگر خبرها را پوشش ندهیم.▪️به خدا قسم، امروز از شدت گرسنگی نتوانستم از جا بلند شوم.هیچ غذایی وجود ندارد. حتی اگر کسی پول داشتباز هم چیزی در بازار نیست که بشود خرید.ما همه در حال گرسنگی کشیدن هستیم. ما همه در حال مردن هستیم.
@Zahra_s_friend20 July 2025🔴 ابوصلاح، دندانپزشک اهل غزه:🔺موضوع اصلا اغراق کردن یا ترند شدن نیست. اگر ظرف ۴۸ ساعت ، غذا، نوشیدنی، شیر خشک و آرد وارد غزه نشود، اخبار بزرگترین قتل عام تاریخ را روی صفحه نمایش خود خواهید دید.
@Zahra_s_friend20 July 2025پیرمرد فلسطینی از شدت گرسنگی که اسرائیلیها ایجاد کردن در صف غذا می میره شهادت ۷۱ کودک در غزه به دلیل قحطی و گرسنگی▪️توئیت دردناک کاربر فلسطینی پس از همهگیر شدن قحطی در غزه🔸ای مردم مصر به حق همسایگی! ما را نجات دهید ما از گرسنگی میمیریم.🔸غذایتان را به عنوان بدهی بر گردن ما در نظر بگیرید.