چند وقت بود پست نگذاشته بودم اما این روزها بدجوری دلم هوای صدات را کرده ...برادر شهیدم ... چرا رفتنت مثل بغض توی گلوی من مونده .چرا داغت سرد نمیشه.. هر عزیزی را از دست دادم مدتی بعد آروم شدم اما داغت با هیچ اشکی خاموش نمیشه هرچی گریه کردم آروم نشد برادرم خودت انتقامت را بگیر
20:53 - 20 September 2025