حالا من که شوخی میکنم ولی توی دنیا الآن یه تقابل بسیار بزرگ در مبانی معرفت شناختی هست بین عقل گرایی کمی و عقل گرایی فلسفی کلاسیک...ما هیچ کدومش نیستیم، ما مکتبمون عقلگرایی وحیانیه که همون حکمت متعالیه صدرالمتالهینه... ما نسبتا با این مبنای حکمی تربیت شدیم فلذا از هرچیزی به خدا میرسیم..
