واکنش فلسفهفقه کلام عرفانو...
This post was deleted by the post author.
@Zahra_sh1523 March 2026Replying to andخوبه گفتم به بقیه علم ها بر نخوره 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿اونا مستقیم داره میگه خدااینا غیر مستقیم بیش از همه خدا رو آدم حس میکنه
@paknahad_ir23 March 2026Replying to and
@Zahra_sh1523 March 2026Replying to andببینید من خودم عاشق فلسفه و منطق و ... هستم اینارو دیگه به من نگید 🗿 میشینم با خانواده بحث فلسفی میکنم ولی تو هیچی به اندازه زیست و نجوم خدا رو نمیشه حس کرد دیگه اینو مامانمم که فلسفه زیر و رو کرده هم قبول داره 🗿
@paknahad_ir23 March 2026Replying to andandحالا من که شوخی میکنم ولی توی دنیا الآن یه تقابل بسیار بزرگ در مبانی معرفت شناختی هست بین عقل گرایی کمی و عقل گرایی فلسفی کلاسیک...ما هیچ کدومش نیستیم، ما مکتبمون عقلگرایی وحیانیه که همون حکمت متعالیه صدرالمتالهینه... ما نسبتا با این مبنای حکمی تربیت شدیم فلذا از هرچیزی به خدا میرسیم..
@Zahra_sh1523 March 2026Replying to andandفطرت انسان همینه که از هر چیزی به خدا میرسهحالا یکی احمقه نمیرسه چیکارش کنیم
@Zahra_shamshiri24 March 2026Replying toمیتونم یه جا تگتون کنم جواب یه بنده خدایی رو در زمینه مسئله زن بدید ؟من واقعا خودم نمیتونم جواب چیزیو بدم که توش شبهه دارمالبته میتونید قبول نکنید بحثش کلا اعصاب خورد کنهاز بچه ها خودمونه 🧑🦯