✍چقدر #اشتباه ...به جای اینکه بگن با قدرت و موشک و توان خودمون از خون مسلمانان و شیعیان حمایت میکنیم و دشمن رو سر جاش میشونیم میگن اگه نمیرفتیم مذاکره ....این #پیام_ضعف به #دشمن میدهما داشتیم با #قدرت_نظامی دشمن رو سرجاش مینشوندیم ولی وقتی #مذاکرات شروع شد...#دیپلماسی_التماسی#گندم_ری