۱/ با توجه به کم کاری جدی وزارت آموزش و پرورش و خلف وعدههای زیاد در بررسی مجدد پرونده داوطلبان معترض آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳؛ سؤال از وزیر محترم که قرار است دوشنبه در کمیسیون طرح شود را به #صحن مجلس خواهم فرستاد.
8 October 2025۱/ با توجه به کم کاری جدی وزارت آموزش و پرورش و خلف وعدههای زیاد در بررسی مجدد پرونده داوطلبان معترض آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳؛ سؤال از وزیر محترم که قرار است دوشنبه در کمیسیون طرح شود را به #صحن مجلس خواهم فرستاد.
@Zakihebarati10 October 2025چرا حرفی از تکمیل تکمیل ظرفیت برا اولین آزمون مختص معلولین نیست چ اوناییکه تو مصاحبه وتحویل مدارک و چ اونایی ک کارنامه قرمز شدن مث خودم برا کمتراز ۲ نمره کتبی دعوت به مصاحبه نشدم گناه ما چیه کسی مارو حمایت نمیکنه
@Zakihebarati10 October 2025منیکه معلولم چرا باید برای من وامثال من کمسیون پزشکی بزارین و خیلی راحت مارو کناربزارین ؟ که خیلیاهامون با نمره عالی تو کتبی قبول شدن اما فقط مصاحبه وارزیابی کنارمون میزارین 🥲ک یکی از دوستام گریه میکردومبگفت گناه من چیه که خدا منو معلول کرده وباینهمه مشقت درس بخونم وحالا راحت منو رد کردن