۱/ با توجه به کم کاری جدی وزارت آموزش و پرورش و خلف وعدههای زیاد در بررسی مجدد پرونده داوطلبان معترض آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳؛ سؤال از وزیر محترم که قرار است دوشنبه در کمیسیون طرح شود را به #صحن مجلس خواهم فرستاد.
8 October 2025۱/ با توجه به کم کاری جدی وزارت آموزش و پرورش و خلف وعدههای زیاد در بررسی مجدد پرونده داوطلبان معترض آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳؛ سؤال از وزیر محترم که قرار است دوشنبه در کمیسیون طرح شود را به #صحن مجلس خواهم فرستاد.
@Zakihebarati10 October 2025اقای دکتر چرا بفکر همه هستین نهضتی ها و حق التدریسی و....اما بفکر ما جوانان تحصیلکرده معلول نیستین ؟؟؟مگه ما توایران زندگی نمیکنیم ایا کسی نیست صدای مارو بشنوه وپاسخ بده 😔
@Zakihebarati10 October 2025چرا برای فرزندان شهدا و....دومین ازمون مختص فرزندان شهدا رو میخواین برگزار کنید اما برای ما جوانان تحصیلکرده ک با مشقت وسختی درس خوندیم دومین ازمون رو نمیزارن ؟ چرا شما که تو صحن مجلس هستین حرفی ودفاعی ازما نمیکنید ؟؟چرا برای ازمونی ک گزشت تکمیل ظرفیت نمیزارن؟؟؟؟😥😥😥