یه باکس دوبرا خریدم ۶۵۰. می‌فهمی یعنی چی؟ سیگاری که تهران پاکتی میانگین ۱۰۰ هست رو ۶۵ خریدم. عید الآن برای من شروع شد.
22:22 - 22 March 2026

4 Reactions
104 Views


1 Reply

Profile picture of ‌خسته‌
@khastehtarin22 March 2026
Replying to
کدوم شهر؟