علی
@ZarathustraZ
یه باکس دوبرا خریدم ۶۵۰. میفهمی یعنی چی؟ سیگاری که تهران پاکتی میانگین ۱۰۰ هست رو ۶۵ خریدم. عید الآن برای من شروع شد.
22:22 - 22 March 2026
4
Reactions
104
Views
2
1
1
Replying to
@ZarathustraZ
1
Reply
Oldest
خسته
@khastehtarin
22 March 2026
Replying to
@ZarathustraZ
کدوم شهر؟
0
1
0
45